انتخاب افراد کارآمد سبب تشکیل مجلس قوی می شود


به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام...


به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه ساری با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، حضور گسترده را سبب رسوایی دشمنان دانست و با تقدیر از حماسه آفرینی مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: امروز نیز مردم حماسه دیگری را خلق خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مردم با حضور پرشور در انتخابات، باید افراد قوی و کارآمد را روانه مجلس کنند، گفت: با حضور افراد کارآمد مجلس قوی تشکیل خواهد شد.

وی با عنوان اینکه دشمنان فقط زبان زور و حضور نظام جمهوری اسلامی را خواهد فهمید، یادآور شد: دشمنان بدانند با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، مشارکت حداکثری و گسترده رقم خواهد خورد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر انتخاب افراد اصلح برای حضور در مجلس یادآور شد: دشمنان از حضور گسترده و یکپارچه مردم در انتخابات به شدت عصبانی و خشمگین می‌شوند.

امام جمعه ساری با اشاره به حمله نظامی به پایگاه آمریکا در عین الاسد گفت: دشمنان حرف زور را می‌فهمند و اهل مذاکره و مباحثه نیستند.

وی همچنین با تاکید برداشتن تقوای الهی، ادامه داد: تقوای سبب رستگاری می‌شود و به زحمات و تلاش‌های انسان، عیار می بخشد.

امام جمعه ساری در بخشی از سخنانش با گرامیداشت روز امور تربیتی تصریح کرد: سبک زندگی اسلامی و همراه با ارزش‌های انقلاب اصل بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شلیک موشک از جنوب لبنان به پایگاه نظامیان اسرائیلی