فرماندار خاش: حضور مردم در انتخابات پشتوانه‌ای محکم برای نظام است


فرماندار خاش: حضور مردم در انتخابات پشتوانه‌ای محکم برای نظام است

زاهدان- ایرنا- فرماندار و رییس ستاد انتخابات خاش سیستان و بلوچستان گفت: حضور حماسی و پرشور مردم شیعه و سنی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حقیقت پشتوانه‌ای مستحکم برای نظام اسلامی در معادلات بین‌المللی است.

صاحب گل صالحی روز جمعه پس از انداختن رای خود در صندوق آرا در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم خاش پس از خلق حماسه با شکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن؛ امروز نیز با شرکت در انتخابات به فرمان رهبری معظم انقلاب لبیک گفته و از ارزش‌های والای اسلامی و انقلابی صیانت می‌کنند.

وی بیان کرد: در ستاد انتخابات و مجموعه هیات نظارت، نهادهای بازرسی، اجرایی و امنیتی به سلامت و امنیت انتخابات می‌اندیشیم.

فرماندار خاش گفت: پیش‌بینی ما این است که بالاترین حضور و مشارکت مردم سیستان و بلوچستان را در حوزه انتخابیه خاش شاهد خواهیم بود و باری دیگر مردم این منطقه برای کشور عزت و افتخار کسب می‌کنند.
وی اظهار داشت: در شهری مانند خاش که سابقه مشارکت بالای ۹۰ درصدی مردم در انتخابات را دارد، انتظار داریم به مانند دوره‌های پیشین نیز همچنان شاهد حضور حماسی آنان در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی باشیم.

حوزه انتخابیه خاش شامل شهرستان‌های خاش و میرجاوه و بخش های نصرت آباد و کورین زاهدان دارای یک نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ایرادات شورای نگهبان به طرح شفافیت رفع شد