فرماندار سمنان: مشارکت پرشور مردم تعهد منتخبان را سنگین‌تر کرد


فرماندار سمنان: مشارکت پرشور مردم تعهد منتخبان را سنگین‌تر کرد

سمنان- ایرنا- فرماندار سمنان گفت: منتخبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، با توجه به حضور پرشور مردم، مسوولیت سنگین‌تری نسبت به عمل به وعده‌های تبلیغاتی خود دارند.

سید عباس دانایی روز جمعه پس از شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شعبه شماره ۱۰۶ اخذ رای واقع در مسجد المهدی(عج) سمنان در گفت و گو با ایرنا، افزود: مردم از منتخبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتظار عمل به وعده‌ها را دارند.

وی، انتظارات مردم از منتخبان مجلس یازدهم را برحق دانست و بیان کرد: مردم ایران اسلامی و سمنان انتظارات به حقی از نمایندگان منتخب خود دارند و این نمایندگان می‌توانند با کمک مسوولان اجرایی به قول‌های خود عمل کنند.

فرماندار سمنان، به انتظارات مردم از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: نمایندگان منتخب به موضوعات مختلف ایران اسلامی از جمله گام برداشتن در مسیر توسعه و رفاه ملت توجه داشته و باید در این مسیر گام بردارند.

وی خاطرنشان کرد: منتخب مردم در یک حوزه انتخابیه، نماینده کل کشور و ملت ایران اسلامی است بنابراین در قانونگذاری تمام تلاش خود را باید داشته باشد تا قانونی مناسب وضع شود.

به گفته وی، تمام این مسایل در صورتی محقق می‌شود که فرد منتخب، قصد و نیت خدایی داشته و شیفته خدمت باشد.

فرماندار سمنان، با اشاره به حضور گسترده مردم در ساعات آغازین انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه باشکوه و در فضایی مطلوب در حال برگزاری است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه این استان بین ۵۸ نامزد، همزمان با سراسر کشور، آغاز شد. از مجموع ۶۳۸ شعبه اخذ رای برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان سمنان ۵۰۶ شعبه ثابت و ۱۳۲ شعبه سیار است.

۵۱۴ هزار و ۱۹۷ نفر شامل ۲۵۹ هزار و ۷۷۲ مرد و ۲۵۴ هزار و ۴۲۵ زن در استان سمنان واجد شرایط رای دادن هستند.

۱۱ هزار و ۶۹۳ نفر به عنوان دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در این استان فعالیت دارند.

میزان مشارکت مردم استان سمنان در چهار حوزه انتخابیه در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از ۶۶ درصد اعلام شد.

بیشترین مشارکت مردم استان سمنان در انتخابات مجلس شورای اسلامی برای مجلس ششم با ۷۶.۱ درصد و کمترین مشارکت در مجلس یکم با ۵۵.۵ درصد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مجموعه متن و پیام تبریک روز معلم فیزیک