مدیر فنی مرسدس: فیا در جریان “DAS” بوده و همه چیز قانونیست


فرمول یک ایران – مدیر فنی تیم فرمول یک مرسدس، جیمز آلیسون بیان کرد که نگران قانونی بودن سیستم فرمان دو محوره (DAS) مرسدس W11 نیست. در روز دوم تست پیش فصل بارسلونا ویدیویی از روی آنبورد لوییس همیلتون راننده تیم فرمول یک مرسدس منتشر شد که فرمان خودش را پیش و پس از نقطه ترمزگیری جا به جا کرده و زوایای چرخ ها نیز تغییر می کرد که حواشی زیادی را ایجاد...

فرمول یک ایران – مدیر فنی تیم فرمول یک مرسدس، جیمز آلیسون بیان کرد که نگران قانونی بودن سیستم فرمان دو محوره (DAS) مرسدس W11 نیست.

در روز دوم تست پیش فصل بارسلونا ویدیویی از روی آنبورد لوییس همیلتون راننده تیم فرمول یک مرسدس منتشر شد که فرمان خودش را پیش و پس از نقطه ترمزگیری جا به جا کرده و زوایای چرخ ها نیز تغییر می کرد که حواشی زیادی را ایجاد کرد.

آلیسون، مدیر فنی این تیم در مصاحبه خبری بیان کرد که فیا قانونی بودن سیستم مرسدس را تایید کرده و اطمینان داده است که این سیستم در چارچوب قوانین است:

نه واقعا، این اصلا هیچ خبر (جدیدی) برای فیا نیست. این چیزیست که ما برای مدت زمان زیادی است که با فیا داریم در موردش صحبت می کنیم. قوانین کاملا واضح است که چه چیزی برای سیستم فرمان مجاز است و ما کاملا مطمئن هستیم که (چیزی که ساخته ایم) پیش نیازهای (قانونی بودن) را رعایت کرده است.

این فقط ابعاد جدیدی از سیستم فرمان را برای راننده ارائه کرد که ما امیدواریم در طول سال برایمان مفید باشد. اما دقیقا اینکه چطور استفاده می کنیم یا چرا از این سیستم استفاده می کنیم چیزی است که در نزد خودمان محرمانه باقی می ماند.

مدیر فنی مرسدس: فیا در جریان “DAS” بوده و همه چیز قانونیستمدیر فنی مرسدس: فیا در جریان “DAS” بوده و همه چیز قانونیست جیمز آلیسون و جیمز وولز

آلیسون بیان کرده است که این سیستم باعث شده که توجهات از روی دیگر نقاط W11 برداشته شود و دیگر به نقاط دیگر خودرو توجهی نمی شود:

شاید چیزی که آنقدر به اندازه ای که باید مورد تحسین قرار بگیرد و نمی گیرد این است که ما همیشه خودروهایی که می آوریم شامل انبوهی از نوآوری هاست. فقط به اندازه باقی چیزها واضح و شفاف نیست، سیستم های یگانه ای به مانند این چیزیست (که مورد توجه قرار می گیرد) که با چشمان خودتان می بینید.

یکی از چیزهایی که به من از کار کردن در مرسدس غرور عظیمی را می بخشد این است که بخشی از تیم را در اختیار داشته باشم که هر سال تلاش بیهوده نکنم و بلکه این موضوع را دریابم که ما چقدر می توانیم سریع این خلاقیت ها را به پیست بیاوریم و (روی خودرو) نگه داریم.

دانلود فایل ویدیویی
این نوشته را به اشتراک بگذارید:



رازگشایی از ناپدید شدن ناگهانی صدها ستاره در آسمان!