گواردیولا: اگر اخراج نشوم، در منچسترسیتی خواهم ماند؛ خوشبین هستیم که می‌توانیم در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا حاضر باشیم


گواردیولا: اگر اخراج نشوم، در منچسترسیتی خواهم ماند؛ خوشبین هستیم که می‌توانیم در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا حاضر باشیم

پپ تاکید کرد تحت هر شرایطی در سیتی خواهد ماند مگر اینکه باشگاه، او را اخراج کند.

طرفداری- پس از برد 2-0 منچسترسیتی مقابل وست هم در هفته بیست و ششم لیگ برتر، پپ گواردیولا توضیحاتی در مورد آینده خود در جمع سیتیزن ها داد. محرومیت منچسترسیتی از حضور در دو فصل آینده مسابقات اروپایی، شایعه خروج گواردیولا از این تیم را قوت بخشیده است.

به نقل از وبسایت گل؛ گواردیولا گفت:

این پایان ماجرا نیست. باشگاه قویا اعتقاد دارد که این حکم، ناعادلانه است. بنابراین درخواست تجدیدنظر می دهیم و صبر خواهیم کرد. 100% به باشگاه خود و فعالیت های آن، اعتماد دارم. باشگاه علت این مسئله را برای من توضیح داد و حالا باید ببینیم چه می شود.

با باشگاه حرف زدیم و حالا مثل هر روز باید بجنگیم. تا پایان فصل باید بجنگیم. نسبت به آینده خوشبین هستیم پس اگر به فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا صعود کنیم (سهمیه بگیریم) یعنی می توانیم در این رقابت ها حاضر شویم.

هرگز به ترک اینجا فکر نمی کنم. اگر باشگاه مرا اخراج نکند، قطعا خواهم ماند. دلیل اصلی این است که خودم شخصا خواهان ماندن هستم. این حسی خاص و فراتر از قراردادها و کاغذهاست. می خواهم بمانم و به باشگاه کمک کنم تا تیم را در سطح فعلی نگه داریم. منچسترسیتی باشگاه من است، به آن عشق می ورزم و مشکلی میان ما نیست. وقتی اعتقاد داریم که حق با ماست، بنابراین خواهیم جنگید و اعتراض خواهیم کرد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آیپد ایر 2024 با ظاهری جدید و رنگ‌های جذاب رونمایی شد/ عکس