مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه‌ساز مجلس قوی و مردمی است


مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه‌ساز مجلس قوی و مردمی است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و پای صندوق های رأی زمینه ساز مجلس قوی و مردمی است.

سردار مهدی ظفری سه شنبه ۲۹ بهمن در یادواره اصناف اسدآباد، اظهار کرد: ناامید کردن مردم از نظام از اهداف شیطانی استکبار جهانی است بنابراین مردم دارالمؤمنین یکبار دیگر با تأسی از خون شهدا با مشارکت حداکثری مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد.

وی افزود: وقتی حضور مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و... به نظام مقبولیت می‌بخشد به طور قطع حضور در صحنه انتخابات هم از این قضیه مستثنی نخواهد بود و سبب می‌شود تا شیطنت‌های دشمنان نسبت به کشورمان خنثی شود.

ظفری ادامه داد: شهدا با نثار خون خود در هشت سال دفاع مقدس از ارزش های نظام دفاع کردند و امروز مردم باید با حضور دشمن شکن در انتخابات راه شهدا را ادامه دهند و با انتخاب اصلح مجلس قوی داشته باشیم.

وی نقش اصناف را در پاسداری از انقلاب اسلامی برجسته دانست و تأکید کرد: اصناف در طول ۴۱ سال عمر انقلاب در تمام صحنه ها پای نظام ایستادند و شهدای زیادی هم تقدیم انقلاب کردند.

ظفری با بیان اینکه زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از شهادت نیست چرا که راه و رسم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج می دهد، یادآور شد: این مجالس یادآور فداکاری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و شهدایی است که جان تازه‌ای به جامعه داده و عرصه ایثار و شهادت را برای مشتاقان ولایت تبیین و الگویی برای انتخاب چگونه زیستن و چگونه مردن بودند.

وی با تأکید بر اینکه یادواره شهدا باید محفلی برای تبیین راه و سیره شهدا قرار گیرد و نسل حاضر بتوانند با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند، تصریح کرد: استکبارستیزی و ولایت‌پذیری از ویژگی‌های بارز شهیدان در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی بوده که باید ما نیز با الگوگیری از این ویژگی‌ها در حفظ ارزش‌های اسلامی کوشا باشیم.

اصناف شهرستان اسدآباد ۱۳ شهید را در دوران هشت سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند