شهروندان تهرانی وارد خطوط بی‌آرتی نشوند


شهروندان تهرانی وارد خطوط بی‌آرتی نشوند

تهران-ایرنا- شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در اطلاعیه‌ای با اشاره به اینکه ورود خودرو، موتورسیکلت‌ها و عابران پیاده به خطوط بی‌آرتی، علاوه بر ایجاد اختلال در تردد اتوبوس‌ها در این خطوط، جان مسافران را نیز به خطر می‌اندازند، از عموم شهروندان درخواست کرد از ورود به خطوط بی‌آرتی اجتناب کنند.

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، در این اطلاعیه تأکید شده که نظارت نیروهای پلیس راهور در برخورد با تخلف ورود غیرمجاز به خطوط بی آر تی جای تقدیر دارد.

روابط عمومی این شرکت با اشاره به افزایش رفت و آمدها و افزایش ترافیک در ماه پایانی سال و با تاکید به لزوم تشدید نظارت بر عدم ورود به خطوط بی‌آرتی با توجه به تراکم ترافیک در معابر شهری، تصریح کرد: اصولاً فلسفه ایجاد خطوط بی‌آر تی، تسریع در رساندن حجم بالایی از مسافران به علاوه جابجایی سریع خودروهای امدادی و عملیاتی است و صرفاً تردد خودرهای پلیس، اورژانس و آتش نشانی در کنار ناوگان شرکت واحد در این خطوط مجاز است.

این اطلاعیه با اعلام اینکه ورود موتورسیکلت‌ها و خودروهای غیرمجاز به خطوط ویژه موجب اختلال در خدمات رسانی حمل و نقل و کاهش سرعت خودروهای امدادرسان می‌شود، عنوان کرد: در عین حال احتمال برخورد عابران پیاده که از عرض خطوط ویژه عبور می‌کند با موتورسیکلت‌ها و خودروهای غیرمجازی که وارد این خطوط می‌شوند، بالا می‌رود.

روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام اینکه بر اساس قانون، عبور غیرمجاز از خطوط ویژه در کلان شهرها، برخورد قانونی را به دنبال داشته و خودروها و موتورسیکلت‌های متخلف بر اساس قانون از یک هفته تا یک ماه متوقف می‌شوند، بیان کرد: از این مهم‌تر جان شهروندان است که به دلیل تخلف عده‌ای از رانندگان و راکبان در خط بی آر تی به خطر می‌افتد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری