«فهما» نوید‌بخش آینده‌ای روشن برای بچه‌های مسجد است


«فهما» نوید‌بخش آینده‌ای روشن برای بچه‌های مسجد است

سلیمی با بیان‌اینکه رویداد ملی «فهما» می‌تواند نوید‌بخش آینده‌ای روشن برای رشد و ارتقاء معرفت دینی همگان به ویژه جوانانی که در کانون‌های مساجد کشور فعالیت می‌کنند، باشد، گفت: بیشتر فعالیت‌های ما باید نشأت گرفته از مسجد باشد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، «عباس سلیمی» با اشاره به اینکه رویداد ملی فهما می تواند نوید بخش آینده ای روشن برای بچه های مسجد باشد، اظهار کرد: عبارت معروف «مساجد سنگر است» یکی از عبارات مشهوری است که از احیاگر معارف قرآن در قرن اخیر، حضرت امام خمینی (ره) بیان شده و با توجه به اینکه در فرهنگ ما مسجد به عنوان پایگاه هویت فرهنگی محسوب می‌شود از اهمیت بسیار فراوانی برخوردار است.

عضو هیئت داوران بخش قرآن و عترت نخستین رویداد ملی فهما ابراز کرد: بسیاری از فعالیت‌های ما باید متمرکز و نشأت گرفته از مسجد به عنوان خانه خدا باشد، در همین راستا حرکت خوبی که دوستان ما در ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد آغاز کرده‌اند می‌تواند نوید‌بخش آینده‌ای روشن برای رشد و ارتقاء معرفت دینی همه عزیزان به ویژه جوانانی که در کانون های مساجد در سراسر کشور فعالیت می‌کنند باشد.

وی تصریح کرد: ما در انتظار یک افق بسیار زیبا و چشم‌انداز مفید فرهنگی در آینده نزدیک هستیم. این نیروها باید با جهت‌دهی مشخص به سوی اهداف تعیین شده‌ای که تا مرحله ظهور امام عصر (علیه‌السلام) ادامه دارد، بتوانند انسجام و سازماندهی لازم را پیدا کرده و از همه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود به شکل بالقوه و بالفعل استفاده شود.

سلیمی افزود: در این صورت می‌توانیم امید به بروز یک چهره تابناک و زیبا از مسجد، قرآن ، دین ، مکتب و انقلاب داشته باشیم.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری