بازگشایی رودخانه زاینده رود در نوروز سال 99


بازگشایی رودخانه زاینده رود در نوروز سال 99

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان از بازگشایی زاینده رود در نوروز سال 99 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سید علی صالح درخشان گفت: به منظور جذب گردشگر و افزایش ماندگاری مسافران در شهر اصفهان، رودخانه زاینده رود از ابتدای سال ۹۹ به منظور جذب گردشگر و افزایش ماندگاری مسافران در شهر اصفهان جاری و پرآب خواهد بود.

وی افزود: با توجه به اجرای موفق رویداد فرهنگی نوروز گاه در سال‌های گذشته، در نوروز ۹۹ نیز، شهر اصفهان به صورت کامل در اختیار این رویداد عظیم فرهنگی خواهد بود.

درخشان تاکید کرد: این اداره کل به منظور توسعه گردشگری داخلی نیز در خصوص اختصاص سهمیه بنزین سفر، مکاتباتی را با مراجع ذیربط انجام داده است و همچنین به منظور جذب گردشگر و افزایش ماندگاری مسافران در شهر اصفهان، رودخانه زاینده رود از ابتدای سال ۹۹ جاری و پرآب خواهد بود.

مدیر کل میراث فرهنگی اصفهان نیز با بیان اینکه یکی از مهمترین ارکان سفر و گردشگری، موضوع اقامت و بحث اسکان مسافران در محیطی مناسب و ایمن است، گفت: با توجه به اینکه هر ساله و در تعطیلات نوروز، استان اصفهان میزبان تعداد بی شماری از گردشگران نوروزی است، در نوروز ۹۹ نیز همانند سال‌های گذشته، برنامه‌ریزی های لازم به منظور اسکان و اقامت این گردشگران در استان انجام می‌شود.

فریدون الله یاری ادامه داد: کمیته خدمات اسکان و رفاه مسافران، به منظور بهسازی، آماده سازی و ساماندهی مراکز اسکان مسافران و گردشگران در سال‌های گذشته با مسئولیت اداره آموزش و پرورش استان برگزار می‌شد، لیکن با برنامه‌ریزی های انجام شده در نوروز ۹۹ مسئولیت این کمیته به عهده اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان قرار گرفت که این می‌تواند نقطه قوتی برای تأسیسات گردشگری به منظور اسکان مسافران باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا