مارک مارکز: بیشتر نگران موتور هوندا هستم تا سلامت خودم


موتوجی‌پی ایران – مارک مارکز بعد از به پایان رسیدن تست پیش فصل مالزی بیان کرد که موتور هوندا نتوانسته رضایت او را جلب کند و او بیشتر نگران این موتور است تا آمادگی جسمانی خودش. مارک مارکز، موتورسوار تیم رپسول هوندا، در فصل گذشته، طی مسابقه ای در مالزی از ناحیه ی شانه دچار آسیب شد و تصادف بعدی او در ماه نوامبر، وی را مجبور به عمل جراحی شانه کرد....

موتوجی‌پی ایرانمارک مارکز بعد از به پایان رسیدن تست پیش فصل مالزی بیان کرد که موتور هوندا نتوانسته رضایت او را جلب کند و او بیشتر نگران این موتور است تا آمادگی جسمانی خودش.

مارک مارکز، موتورسوار تیم رپسول هوندا، در فصل گذشته، طی مسابقه ای در مالزی از ناحیه ی شانه دچار آسیب شد و تصادف بعدی او در ماه نوامبر، وی را مجبور به عمل جراحی شانه کرد. این جراحی باعث شد مارکز، آمادگی جسمانی لازم را برای شروع فصل 2020 را از دست بدهد. وی در تست پیش فصل مالزی عملکرد مناسبی نداشت و در روز دوم و سوم تست، تصادف کرد. این قهرمان موتوجی‌پی در این باره گفت:

وضع جسمی من، از آن‌چه که فکر می‌کردم بدتر است اما مسلم است که این شرایط با گذر زمان بهتر خواهد شد اما چیزی که اکنون مرا نگران کرده، موتور هوندا می‌باشد. این نسخه از انتظارات من فاصله دارد، هرچند که توانستم با همین نسخه سرعت خوبی را به ثبت برسانم.

چیزی که من را بیشتر از همه نگران کرده، جنبه ی فنی ماجرا است. ما باید به کار کردن روی این موتور ادامه دهیم. قطعا این نسخه پیشرفت هایی هم داشته، اما هنوز نیازمند تلاش زیادی برای بهبودی بیشتر است. رقبای ما مثل یاماها، دوکاتی و سوزوکی تلاش زیادی در زمینه ی پیشرفت موتور های خود داشتند و می‌توان گفت که این تلاش به پیشرفت خوبی منتهی شده.

مارک مارکز: بیشتر نگران موتور هوندا هستم تا سلامت خودممارک مارکز: بیشتر نگران موتور هوندا هستم تا سلامت خودم مارک مارکز – فرانسه 2019

از او سوال شد که اگر اولین مسابقه ی فصل، بلافاصله بعد از تست ها انجام می‌شد، آیا می‌توانست به پیروزی فکر کند؟

مارکز پاسخ به این سوال را دشوار دانست و در این باره گفت:

الکس رینز و ماوریک وینالس عملکرد خوبی داشتند و توانستند سرعت های خوبی را به ثبت برسانند. مطمئنا من برای طی مسافت کل مسابقه آمادگی ندارم اما در ده دور، خودم را خیلی دور احساس نمی‌کنم.

روز یکشنبه من تلاش خودم را کردم اما باید اعتراف کنم که وضع جسمانی من به اندازه کافی خوب نبود. من نهایت سعی خود را کردم اما بازخورد مناسبی نگرفتم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شیر با انواع طرح های متفاوت و جالب