حضور یکصد نفری اعضای کانون «دوستان آسمانی» جهرم در همایش «دوچرخه سواری»


حضور یکصد نفری اعضای کانون «دوستان آسمانی» جهرم در همایش «دوچرخه سواری»

همایش «دوچرخه سواری» با حضور بیش از یک صد نفری اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم برگزار شد.

«مسعود گواهیان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: امروز و همزمان با گرامی‌داشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر، هشتمین همایش «دوچرخه سواری» با شرکت بیش از یک صد نفر از اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد امام حسین (ع) شهرستان جهرم برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: در این همایش که با هدف ترویج ورزش، سلامتی و تندرستی انجام شد، اعضای این کانون فرهنگی و هنری که متشکل از کودکان و نوجوانان مقاطع مختلف تحصیلی بودند، مسیر مسجد امام حسین (ع) تا گلزار شهدای رضوان شهرستان جهرم را رکاب زنی کردند.

وی بیان کرد: همچنین در پایان به نفرات برتر هشتمین همایش «دوچرخه سواری» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

گواهیان خاطرنشان کرد: توجه به تندرستی و سلامت مورد تاکید بزرگان دین بوده و این مهم در برنامه های کانون دوستان آسمانی گنجانده شده است.

وی با اشاره به اینکه همایش دوچرخه سواری برای هشتمین بار در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار شده است، گفت: این برنامه هر سال و در مناسبت های مختلف و با حضور چشمگیر اعضای این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید