گلایه سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین از داوران


گلایه سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین از داوران

سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین: مگر می‌شود مربیانی که در دوره‌های بین المللی تدریس می‌کنند، از قوانین بی اطلاع باشند.

پیام خانلرخانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره نحوه قضاوت داوران در لیگ برتر تکواندو گفت: داوران در بعضی صحنه‌ها اشتباهات فاحشی دارند و یا برخی مواقع اخطار‌های اشتباه می‌دهند که این موضوع مشکلاتی را برای تیم ایجاد کرده است.

*انتظار از داوران باتجربه
وی با اشاره به اینکه تیم‌ها همیشه مطیع قوانین و تصمیم داوران در لیگ برتر هستند، افزود: اشتباهات داوری را پذیرفته ایم و اعتراضی هم در این موارد نداریم. امیدواریم شرایط هر روز بهتر شود، اما از داوران باتجربه انتظار داریم بهتر از این قضاوت و در مسابقات از تجربیات خود استفاده کنند.

*شاید مربیان اشتباه می‌کنند!
سرمربی تیم تکواندو شهرداری ورامین در خصوص اینکه کمیته داوران اعتقاد دارد، در لیگ امسال مربیان تیم‌ها اشراف کمتری نسبت به قوانین دارند، گفت: نمی‌دانم شاید ما اشتباه می‌کنیم و قوانین را نمی‌دانیم! مربیانی که به طور دائم در مسابقات بین المللی حضور دارند و با قوانین روز تکواندو دنیا، هدایت تکواندوکاران را برعهده گرفته اند.
وی ادامه داد: در لیگ برتر مربیان تیم ملی و مربیانی مثل سرمربی تیم دانشگاه آزاد که در دوره‌های بین المللی تدریس می‌کند، حضور دارند. شاید هم در مورد بی اطلاعی کمیته داوران درست می‌گوید و مربیان لیگ برتر قوانین را نمی‌دانند و به روز نیستند! امیدوارم تصمیمی گرفته شود تا مربیان به روزتر شوند و قوانین را یاد بگیرند!
کمیته داوران فدراسیون تکواندو در اعتراض برخی سرمربیان تیم‌ها نسبت به تصمیم داوران در لیگ برتر، اعلام کرد که این اعتراضات ناشی از ناآگاهی کادر فنی تیم‌ها نسبت به قوانین جدید است، چون دوره هماهنگی برای مربیان قبل از آغاز لیگ برگزار نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403