7000 بیمه شده تامین اجتماعی از جاذبه های کهگیلویه و بویراحمد دیدن کردند


7000 بیمه شده تامین اجتماعی از جاذبه های کهگیلویه و بویراحمد دیدن کردند

گچساران - ایرنا - مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت:هفت هزار بیمه شده تامین اجتماعی سراسر کشور از جاذبه های گردشگری استان در یک سال گذشته دیدن کردند.

عباس نورمحمدی در حاشیه آیین افتتاحیه المپیاد ورزشی تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در باشت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای اسکان این گردشگران از سوی تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به هتل ها پرداخت شده است.

وی با یادآوری اهمیت گردشگری در توسعه اقتصادی تصریح کرد:کمک به رونق گردشگری از برنامه های این اداره کل برای تبدیل ظرفیت های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد به ثروت است.

نورمحمدی تصریح کرد: برگزاری المپیادهای ورزشی از دیگر برنامه های تامین اجتماعی استان است که نشاط روحی بیمه شدگان و کاهش هزینه های درمانی از حداقل مزایای آن است.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: سالیانه چندین المپیاد ورزشی با شرکت استان های مختلف کشور در استان برگزار می شود.

وی همچنین از برنامه ریزی برای احداث مرکز درمانی ۳۲ تختخوابی تامین اجتماعی گچساران مجهز به امکانات عمل های جراحی و بستری خبر داد.

نورمحمدی تاکید کرد: هم اکنون تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با امکانات و تجهیزات پزشکی به روز خدمات خوبی به بیمه شدگان ارائه می دهد.

وی در مورد ایجاد کلینیک تخصصی تامین اجتماعی در باشت نیز گفت: حداقل نرم جمعیتی برای راه اندازی مرکز درمانی تامین اجتماعی در هر شهرستانی۲۰ هزار بیمه شده این سازمان است در صورتی که باشت تنها ۲ هزار و ۵۰۰ نفر بیمه شده اصلی با ۱۰ هزار نفر جمعیت دارد.

رئیس اداره تامین اجتماعی باشت نیز گفت:المپیاد ورزشی تامین اجتماعی باشت با شرکت چهار تیم از شهرستان های گچساران،باشت، بویراحمد وکهگیلویه بامداد امروز پنجشنبه بیست و چهارم بهمن آغاز شده است.

رامین بهیار فر اظهار داشت: در این المپیاد ۶۰ ورزشکار در رشته فوتبال با هم رقابت می کنند.

وی بیان کرد: همایش کوهنوردی از دیگر برنامه های تامین اجتماعی باشت با حضور این ورزشکاران است که بامداد فردا بیست و پنجم بهمن برگزار می شود.

شهرستان باشت در جنوب شرقی کهگیلویه و بویراحمد ۱۰هزار بیمه شده تامین اجتماعی دارد.



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 24 اسفند 1402 با معنی و تفسیر دقیق