دیدارهای وزیر بازرگانی ترکیه از کرواسی


روحسار پکجان وزیر بازرگانی و گوردان گارلیک رادمان وزیر خارجه کرواسی و وزیر مسئول از امور اتحادیه اروپا، دیروز دیداری دوجانبه انجام دادند

روحسار پکجان وزیر بازرگانی و گوردان گارلیک رادمان وزیر خارجه کرواسی و وزیر مسئول از امور اتحادیه اروپا، دیروز دیداری دوجانبه انجام دادند.

وزیر پکجان که برای انجام دیدارهایی به زاگرب پایتخت کرواسی سفر کرده است، با دارکو هوروات وزیر اقتصاد، توسعه و هنرهای دستی دیدار کرده و پس از آن با رادمان گرد هم آمد.

بر اساس اطلاعات دریافتی از وزارت بازرگانی، طی این دیدار که در وزارت خارجه کرواسی انجام گردید، موضوع به روز رسانی توافقنامه اتحادیه گمرکی به دلیل ریاست ادواری اتحادیه اروپا که از ابتدای سال جاری بر عهده کرواسی بوده و ماه ژوئن پایان خواهد یافت، مورد بررسی قرار گرفت.

در این دیدار روابط تجاری میان دو کشور، افزایش سرمایه گذاریها و امور پیمانکاری مورد ارزیابی قرار گرفت. همچنین پیشنهاداتی در رابطه با ازمیان برداشتن پیشگیرهای اتحادیه اروپا در جهت محصولات آهن و فولاد وارداتی از ترکیه نیز داده شد.

پکجان همچنین در اجلاس میز گرد ترکیه -–کرواسی که در چهارچوب برنامه ای که با هماهنگی وزارت بازرگانی، شورای روابط اقتصادی خارجی و اتاق اقتصادی کرواسی و با شرکت شرکتهایی از هر دو کشور ترتیب یافت، برگزار شد، شرکت کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ترکیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس صبح بخیر بارانی | 100 عکس نوشته صبح بخیر برای روز بارونی