زنجان با چهار شناگر در مسابقات ناشنوایان شرکت می‌کند


زنجان با چهار شناگر در مسابقات ناشنوایان شرکت می‌کند

زنجان - ایرنا - دبیر هیات ورزش‌های ناشنوایان استان زنجان گفت: تیم زنجان با چهار شناگر منتخب و برتر در رقابت‌های قهرمانی شنا ناشنوایان دختر ایران حاضر می‌شود.

داوود خیری، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این پیکارها از امروز /۲۳ بهمن ماه/ به مدت چهار روز در مشهد برگزار خواهد شد و شناگران اعزامی از این استان با آمادگی کامل حضور پیدا خواهند کرد.

وی با بیان اینکه معصومه بهلولی، الهه عسگرلو، زینب محمدلو حق و فاطمه بیات، شناگران منتخب زنجانی اعزامی به این مسابقات کشوری هستند، اظهار داشت: لیلا ثقفی و قاسمی نیز به ترتیب به عنوان سرپرست و مربی، تیم زنجان به این رقابت ها را همراهی و هدایت خواهند کرد.

خیری افزود: حضور در این رقابت ها نیازمند قریب ۶۰ میلیون ریال اعتبار می باشد که با توجه به مشکلات مالی، تامین این میزان هزینه برای این هیات که منابع درآمدی ندارد بسیار سخت و مشکل است.

وی یادآور شد: آذر ماه سال ۹۷ تیم شنای زنجان متشکل از فاطمه بیات، الهه عسگرلو، مهتاب تهذیبی و معصومه بهلولی در رقابت‌های قهرمانی شنای دختران ناشنوای کشور که در تهران برگزار شد موفق به کسب ۶ نشان نقره شد و بر سکوی دوم ایستاد.

دبیر هیات ورزش های ناشنوایان استان زنجان گفت: این هیات به علت زیر پوشش داشتن رشته های مختلف ورزشی (۱۳ رشته) نیازمند حمایت های مالی مناسب بوده و رایزنی های صورت گرفته برای یافتن حامی مالی نیز تاکنون نتیجه ای نداشته است.

خیری افزود: این هیات به رغم داشتن مشکلات مالی و کمبود اعتبار، در تمام مسابقات قهرمانی کشور امسال شرکت کرده است تا ورزشکاران ناشنوا برای فعالیت ورزشی خود، بی انگیزه و دلسرد نشوند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم / احسان و سولماز زوج عاشق برنامه ماه عسل جدا شدند ! / عاشق ترین زوج ایرانی هم جدا...