اکران فیلم سینمایی بنیامین برای افراد کم بینا و نابینا در بهارستان


اکران فیلم سینمایی بنیامین برای افراد کم بینا و نابینا در بهارستان

برای اولین بار فیلم سینمایی بنیامین برای افراد کم بینا و نابینا در سینمای نسیم شهرستان بهارستان اکران شد.

به گزارش زنان خبر، فیلم سینمایی بنیامین برای اولین بار برای کودکان و نوجوانان نابینا و کم بینای بهارستان به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در سینمای نسیم شهر اکران گردید.

به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و با همکاری موسسه دستان بینا، کودکان و نوجوانان نابینا و کم بینای بهارستانی در کنار خانواده‌های خود در سینمای نسیم با چشم دل به تماشای این فیلم سینمایی نشستند.

بنابر این گزارش، در راستای نشاط افزایی در میان اقشار مختلف جامعه، اعضای موسسه دستان بینا برای اولین بار فضای سینما را تجربه کردند و فیلم سینمایی بنیامین را در کنار خانواده‌های خود با چشم دل تماشا کردند که از جمله اتفاقات بسیار خوب در شهرستان بهارستان به شمار می رود.

غلامرضا آبکار ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهارستان با حضور در میان جامعه ویژه بهارستانی با ابراز خرسندی از خوشحالی آنان، بیان داشت: فیلم ویژه نابینایان و کم بینایان تا پایان سال جاری در سینمای نسیم اکران خواهد شد.

وی همچنین با تاکید بر اهمیت توجه به تمامی اقشار جامعه و ایجاد امکانات برای تمامی اقشار، خاطرنشان کرد: خداوند را شاکریم که به بهانه کوچکی توانستیم خنده را بر لبان این عزیزان بنشانیم و برای ساعاتی فضای هنری را در ذهن آنان و خانواده‌های آن‌ها ترسیم نماییم.

گفتنی است؛ استقبال کودکان و نوجوانان کم بینا و نابینا شهرستان بهارستان از این اقدام بسیار خوب و قابل توجه بود.

انتهای متن/*



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

4 راهکار راحت برای جلوگیری از نفخ شکم و گاز معده