حضور پرشور اهالی شهر کهریزک در راهپیمایی 22 بهمن


حضور پرشور اهالی شهر کهریزک در راهپیمایی 22 بهمن

راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن با حضور پرشور و خودجوش ملت ایران برگزار شد و مسئولان و اهالی همیشه در صحنه شهر کهریزک نیز همگام با سایر مردم ایران با حضور پرشور در این راهپیمایی حماسه آفریدند.

به گزارش زنان خبر، اسماعیل نعمت زاده؛ شهردار کهریزک فرا رسیدن سالروز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلال اسلامی را به تمامی اهالی ولایتی شهر کهریزک تبریک گفت و اظهار داشت: مردم فهیم و شریف شهر کهریزک امسال نیز همانند سالهای گذشته با حضور خودجوش در آیین راهپیمایی ۲۲ بهمن فریاد پیروزی خود و انزجارشان از دشمنان ایران را به تصویر کشیدند که از یکایک این عزیزان که سهم خود را برای حمایت از دولت و نظام جمهوری اسلامی ایفا کردند، قدردانی میکنم.

شهردار کهریزک در جمع راهپیمایی کنندگان ۲۲ بهمن که در مسیر مصلی بزرگ باقرشهر برگزار شد اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، پرچم استقلال و آزادگی ایران را بر فراز آسمان جهان به اهتزاز دراوردند و اکنون پس از چهل و یکسال از این رویداد ارزشمند انقلابی مردم ایران هنوز پای ارزش ها و آرمان های امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب ایستاده اند.

نعمت زاده خاطرنشان کرد: پس از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب، ایران اسلامی با شکوه و اقتدار و عظمت همچنان تکیه گاه و الگوی مظلومان در سراسر جهان است.

در ادامه بخوانید:

حضور سردار سلیمانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن تهران / زمان، زمان طلوع است و فجر بیداری

انتهای متن/*



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان