ساخت ترقه عامل انفجار منزل مسکونی در بهارستان بود


ساخت ترقه عامل انفجار منزل مسکونی در بهارستان بود

سرپرست سازمان آتش‌نشانی نسیم شهر گفت: ساخت ترقه عامل انفجار منزل مسکونی در بهارستان بود.

به گزارش زنان خبر، کیان کریمی سرپرست سازمان آتش‌نشانی نسیم شهر در جمع خبرنگاران در رابطه با حادثه انفجار منزل مسکونی در این شهر، عنوان داشت: بررسی‌ها نشان می دهد که ساخت نارنجک‌های دستی برای چهارشنبه آخر سال باعث وقوع انفجار در این منزل مسکونی شده است.

وی در ادامه با تشریح دلایل موجود در شناسایی دلیل حادثه انفجار منزل مسکونی در نسیم شهر، تبیین کرد: در محل حادثه رد پای نارنجک‌های دستی کاملاً مشهود می باشد و همین مسئله، حدس و گمان مأموران سازمان آتش‌نشانی را به جهت علت‌یابی انفجار به یقین تبدیل کرد.

کریمی با تایید خبر مرگ دو تن از ساکنین این ساختماندر اثر حادثه انفجار مذکور، بیان داشت: شهروندان نی بایست در صورت مشاهده انبار نگهداری مواد محترقه به سرعت سازمان آتش‌نشانی را با خبر کنند تا حادثه ناگوار دیگری در سطح شهرستان بهارستان رخ ندهد.

وی همچنین به ناراحت‌کننده بودن بروز اینگونه حوادث تنها برای شادی‌های کاذب در یک شب اشاره کرد و گفت: این اولین حادثه مربوط به چهارشنبه‌سوری سال جاری در نسیم شهر می باشد که امیدواریم چنین حوادثی برای جوانان تبدیل به عبرت شود.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی نسیم شهر در پایان با توجه به شدت انفجار منزل مسکونی و خسارات برجای گذاشته شده توسط این انفجار، افرود: در جریان این حادثه یک کودک ۶ ساله به طرز معجزه آسایی از مرگ نجات پیدا کرد.

انتهای متن/*


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

این دو فرآورده غذایی، تقلبی است