58 پروژه در طول ایام دهه فجر در بهارستان افتتاح می شود


58 پروژه در طول ایام دهه فجر در بهارستان افتتاح می شود

فرماندار شهرستان بهارستان گفت: در مجموع ۵۸ پروژه در ایام دهه فجر در بهارستان افتتاح می شود که بخش اعظم آن در روزهای آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش زنان خبر، مجتبی خانجانی فرماندار شهرستان بهارستان با اشاره به پروژه‌های ایام الله دهه فجر این شهرستان، بیان داشت: در دهه مبارک فجر سال جاری ۶۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۵۴ میلیارد تومان در بهارستان افتتاح و تقدیم شهروندان بهارستانی می شود.

وی در ادامه با بیان جزئیات تعداد پروژه‌های مذکور در شهرستان بهارستان، تصریح کرد: از بین این ۶۹ پروژه، ۵۸ پروژه افتتاح و ۱۱ پروژه کلنگ‌زنی خواهد شد تا روند احداث آن‌ها از ایام الله دهه فجر سال جاری آغاز شود.

خانجانی در رابطه با تعداد پروژه‌های شهرداری‌ها برای دهه فجر، اظهار داشت: شهرداری‌ گلستان ۱۲ پروژه افتتاحی و ۱ پروژه کلنگ‌زنی، شهردار نسیم شهر ۱۶ پروژه قابل افتتاح و ۳ پروژه کلنگ‌زنی و شهرداری شهرصالحیه ۷ پروژه قابل افتتاح و ۳ پروژه کلنگ‌زنی برای دهه فجر پیش‌بینی کرده‌اند که تعداد باقیمانده از آن‌ها در روزهای آتی افتتاح خواهند شد.

وی همچنین به پروژه‌های دیگر ادارات و سازمان‌های شهرستان بهارستان اشاره کرد و گفت: اداره برق بخش بوستان ۹ پروژه، اداره صمت بهارستان ۵ پروژه، اداره آب و فاضلاب شهرستان ۴ پروژه، جهاد کشاورزی ۲ پروژه، راه و شهرسازی ۲ پروژه و اداره اوقاف ۱ پروژه قابل افتتاح دارند که در ایام دهه مبارک فجر افتتاح می شوند و ۴ پروژه آب و فاضلاب شهرستان نیز در این ایام مبارک کلنگ‌زنی خواهد شد که در مجموع در این پروژه‌ها به طور مستقیم برای ۵۹۸ نفر اشتغالزایی ایجاد شده است.

فرماندار شهرستان بهارستان درپایان باتوجه به افتتاح ۲ پروژه با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران، افزود: در روزهای پیش رو نیز، بهارستان شاهد افتتاح پروژه‌های مهم و قابل توجهی با حضور استاندار تهران و معاونان هماهنگی امور اقتصادی و هماهنگی امور عمرانی خواهد بود.

انتهای متن/*



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین