12 طرح عمرانی و آموزشی در روانسر به بهره‌برداری رسید


12 طرح عمرانی و آموزشی در روانسر به بهره‌برداری رسید

کرمانشاه- ایرنا- 12 طرح عمرانی، آموزشی و فرهنگی به مناسبت گرامیداشت نهمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در شهرستان روانسر به بهره‌برداری رسید.

بهره برداری از هشت طرح گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی روانسر، بهره برداری از آموزشگاه های سه کلاسه روستای خرم آباد سفلی و ۲ کلاسه روستاهای گرگیدر و سردم و کتابخانه روستایی در روستای قوری قلعه با یک هزار و ۲۰۰ جلد کتاب از جمله طرح هایی است که در این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

برای اجرای این طرح ها در مجموع ۲۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه در خصوص کتابخانه روستای قوری قلعه گفت: این کتابخانه به عنوان هشتاد و هشتمین کتابخانه عمومی کرمانشاه، بیستمین کتابخانه روستایی استان و چهارمین کتابخانه عمومی شهرستان روانسر راه‌اندازی و به نام زنده یاد میرزا «احمد داواشی» از شاعران و ادیبان شهرستان روانسر نامگذاری شده است.

همچنین کلنگ گازرسانی به روستای بزگوره بخش شاهو و روستاهای صادق آباد و علی آباد در بخش مرکزی با اعتبار ۱۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون به زمین زده شد.

سیدمختار شهریاری رییس ناحیه گازرسانی روانسر در این خصوص گفت: برای اجرای این طرح ۸۶ علمک نصب و ۱۱۲ خانوار این روستاها از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق