خاطرات جالب علیرضا بیرانوند در برنامه دورهمی | فیلم


علیرضا بیرانوند خاطره‌ای از وحید امیری تعریف کرد وگفت: من زودتر از وحید در تیم ملی بودم آقای کی روش بازیکنانی را دوست داشت که جنگنده باشند و مصدوم نشود، یک هفته مانده بود که لیست نهایی را برای جام ملت‌های آسیا در استرالیا اعلام کند که من و وحیدامیری هم اتاقی بودیم. شب که می‌خوابیدیم بیدار می‌شد و برق روشن می‌کرد و می‌گفت به نظرت کی‌روش من را...

علیرضا بیرانوند خاطره‌ای از وحید امیری تعریف کرد وگفت: من زودتر از وحید در تیم ملی بودم آقای کی روش بازیکنانی را دوست داشت که جنگنده باشند و مصدوم نشود، یک هفته مانده بود که لیست نهایی را برای جام ملت‌های آسیا در استرالیا اعلام کند که من و وحیدامیری هم اتاقی بودیم. شب که می‌خوابیدیم بیدار می‌شد و برق روشن می‌کرد و می‌گفت به نظرت کی‌روش من را انتخاب می‌کند، من گفتم که از تو بهتر نداریم انتخاب می‌کند و چند بار این کار را انجام می‌دادو همیشه برای فوتبال خود زحمت کشیده است، حتی زمانی که انتخاب شد بازی اول که بازی نکرد گریه می‌کرد، می‌خواهم این موضوع بگویم که وحید امیری بازیکنی است که راضی نمی‌شودو همیشه به دنبال پیشرفت است.

بیرانوند به مهران مدیری گفت که خاطره دیگری تعریف می‌کنم شما که مردم را نمی‌خندانی بذارید من آن‌ها را بخندانم. اینبار خاطره‌ای از خواستگاری خود تعریف کرد و توضیح داد: همسرم دختر عموی من است و ما چند بار خواستگاری رفتیم، اما جواب ندادند تا اینکه بعد از سه سال قبول کردند، جالب اینجاست که سال سومی که برای خواستگاری رفتم، قراردادم ۸۰ میلیون شده بود و آن‌ها جواب مثبت دادند و بعضی از فامیل‌ها می‌گویند که به خاطر پول خانواده عمویم راضی شدند، اما این موضوع را قبول ندارم چرا که من همسرم را دوست داشتم.

(۱۰)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!