نفرات برتر سوگواره عکس و مسابقه رسانه‌های دیجیتال مهر محرم معرفی شدند


دبیر سوگواره مهر محرم در حاشیه مراسم اختتامیه در گفت و...


دبیر سوگواره مهر محرم در حاشیه مراسم اختتامیه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت:س از دریافت هشت هزار و ۲۲۸ اثر دریافتی از ۲۷ کشور جهان، بیش از ۱۰۰ اثر منتخب هیات داوران، از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای عراق، افغانستان، هندوستان، انگلستان و بحرین در دوازدهمین نمایشگاه عکس مهرمحرم به نمایش در آمد.

میثم قدس‌پور بیان کرد: این نمایشگاه از هشتم تا هفدهم بهمن در فرهنگسرای کومش سمنان برپا شده است.

دبیر سوگواره مهر محرم ادامه داد: خسرو به آیین، مهدی مردانی و عابد میرمعصومی اعضای هیات داوری اولیه و امیرعلی جوادیان، محمد مهدی رحیمیان و نصرالله فروتن فر داوران اصلی این سوگواره بودند.

نفرات برتر سوگواره عکس و مسابقه رسانه‌های دیجیتال مهر محرم معرفی شدند

وی تصریح کرد: جواد دلاوری، مهدی شجاعی، محمدعلی حیدری و محمد محسن انوشه در بخش رسانه‌های بر خط موفق به کسب موفقیت در این جشنواره شدند.

وی گفت: ساسان جوادنیا، علیرضا آخوندزاده و سعید قاسمی نفرات اول تا سوم در بخش عکس هستند و روح‌الله جوانی نفر اول در مجموعه ملی است.

قدس‌پور افزود: فرج‌الله رمضانی، علی ابک و حمید حمیدی نفرات اول تا سوم در بخش استانی هستند.

وی با بیان اینکه علی صحبتی نفر اول بخش تجربه ملی معرفی شد، تصریح کرد: هادی دهقان‌پور و میثم همرنگ نفرات دوم و سوم در این بخش هستند.

دبیر سوگواره مهر محرم ادامه داد: اسماعیل زمان نفر برتر بخش تجربه سمنان در این سوگواره است.

وی با اشاره به اینکه محمد ابراهیمی در بخش تک عکس اربعین نفر اول شد، اضافه کرد: امیر عنایتی و پویان بیات نفرات دوم و سوم سوگواره مهر محرم شدند.

نفرات برتر سوگواره عکس و مسابقه رسانه‌های دیجیتال مهر محرم معرفی شدند

قدس‌پور گفت: حمید وکیلی در مجموعه اربعین اول و محمد جمالی، سمیه نوذری و نثارحسین عاملی نفرات برتر تجربه اربعین معرفی شدند.

وی افزود: سامر الحسینی، محمدرضا امیری‌ نیا و رضا حیدری‌شاه نفرات اول تا سوم بخش آیین‌ها معرفی شدند.

وی با اشاره به نفرات برگزیده در بخش فیلم، بیان کرد: فرشته ادب‌جو در بخش نماهنگ، مرتضی فیض در بخش خلاقانه و رسول گورکانی‌ در بخش انیمیشن به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

دبیر سوگواره مهر محرم یادآور شد: داوود جلیلی در بخش داستانی، بیژن نجفی در بخش مستند و هدی زهرا موراج در بخش بین‌المللی برگزیدگان این دوره از سوگواره مهر محرم بودند.

نفرات برتر سوگواره عکس و مسابقه رسانه‌های دیجیتال مهر محرم معرفی شدند

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان