افتتاح کارخانه تولید خمیردندان و شامپو برای نخستین بار در گیلان


افتتاح کارخانه تولید خمیردندان و شامپو برای نخستین بار در گیلان

کارخانه تولید خمیردندان و شامپو برای نخستین بار در گیلان با حضور استاندار در شهر صنعتی رشت افتتاح گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ همزمان با دهه مبارک فجر، تعداد 27 طرح صنعتی با سرمایه گذاری بیش از یکهزار و 30 میلیارد تومان و اشتغال مستقیم754 نفر در سطح کل استان گیلان به تدریج در این ایام فرخنده به بهره برداری خواهند رسید.

فرهاد دلق پوش در حاشیه افتتاح کارخانه تولید خمیردندان و شامپو با بیان اینکه محصولات آرایشی و بهداشتی فرآیند ویژه ای در پروسه تولید دارند، اظهار داشت: این اولین بار است که کارخانه تولید خمیر دندان با فرمولاسیون دانش بنیان در استان گیلان به بهره برداری می رسد و در فاز اول آن تولید انواع شامپوهای خانواده نیز در مدار تولید قرار دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از اشتغال بیش از 20 نفر به صورت مستقیم علیرغم وجود ماشین آلات مدرن در این واحد خبر داد و گفت: برخی از صنایع به صورت ذاتی به لحاظ به بکارگیری تکنولوژی های مدرن و انجام امور توسط سیستم مکانیزه، از اشتغال بالایی برخوردار نیستند.

وی خاطر نشان کرد: فاز دوم تولیدات این شرکت در زمینه انواع شوینده های بهداشتی و کرم های آرایشی خواهد بود که می تواند ظرفیت تولید را از 30هزارتن فعلی به 50 هزار تن برساند.

گفتنی است سرانه مصرف هر نفر در کشور 170 گرم در طول سال و در جهان 200 گرم به صورت میانگین می باشد که بیش از 20 شرکت در کشور درحال تولید این محصول هستند که با توجه به ظرفیت خالی موجود در کشور قریب به 20 شرکت نیز به واردات این محصول به کشور با برندهای تجاری مختلف مبادرت می نمایند.

افتتاح کارخانه تولید خمیردندان و شامپو برای نخستین بار در گیلان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جهان در آستانه مارپیچی هولناک قرار دارد/ آیا جنگ جهانی سوم در تایوان کلید می خورد؟