سه طرح آموزشی، کشاورزی و عمرانی در کاشمر افتتاح و کلنگ‌زنی شد 


 سه طرح آموزشی، کشاورزی و عمرانی در کاشمر افتتاح و کلنگ‌زنی شد 

مشهد- ایرنا- سه طرح آموزشی، کشاورزی و عمرانی با اعتبار بیش از چهار میلیارد و 660میلیون ریال با حضور فرماندار و مسوولان دستگاههای اجرایی در کاشمر افتتاح و کلنگ زنی شد. 

فرماندار کاشمر در حاشیه مراسم بهره برداری و کلنگ زنی این طرحها به خبرنگار ایرنا گفت: آموزشگاه فنی حرفه ای دوخت های سنتی نقش در نقش با اعتبار ۶۵۰میلیون ریال در راستای آموزش و تولید محصولات سنتی ابریشم دوز، سرمه دوزی، پتینه دوزی و سوزن دوزی با ظرفیت آموزش به ۱۰۰ نفر افتتاح شد که دراین مجموعه چهار مربی در حال فعالیت هستند و پس از طی دوره آموزشی به متقاضیان گواهینامه فنی و حرفه ای با اعتبار بین المللی اعطا می شود.

وی افزود: پروژه احیای قنات روستای فدافن از توابع بخش مرکزی نیز با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

فرماندار کاشمر با اشاره به مشخصات این پروژه گفت: این پروژه به طول ۱۵ کیلومتر از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی اجرا شده است که با اجرای آن ۲۰۰مالک و ۵۰۰ هکتار از اراضی روستا بهره مند خواهند شد.

ساقی افزود: عملیات اجرایی پروژه آبرسانی شهرک صنعتی کاشمر از چاه شماره ۲ به طول هزار و ۵۰۰ متر با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال نیز در دومین روز از دهه فجر امسال آغاز شد.

همزمان با دهه مبارک فجر ۷۲ طرح با هزینه ای افزون بر ۴۱۷ میلیارد و ۷۹۲ ریال در حوزه‌های مختلف شهری و روستایی این شهرستان افتتاح می‌شود که از این تعداد ۳۵ پروژه در حوزه روستایی و ۳۷ پروژه در نقاط شهری این شهرستان قرار دارد و برای توزیع اعتبارات، پروژه‌هایی با پیشرفت فیزیکی در اولویت قرار گرفته است.

کاشمر در ۲۲۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ 26 همت بدهی بیمه‌ها