اکران 22 فیلم سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر در اهواز


اکران 22 فیلم سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر در اهواز

گروه فرهنگی ــ اکران فیلم‌های سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر در اهواز از 15 بهمن در دو سینمای ساحل و هلال اهواز آغاز می‌شود.

اکران 22 فیلم سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر در اهواز

به گزارش ایکنا از خوزستان، اکران فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در اهواز از سه‌شنبه، 15 بهمن‌ماه آغاز می‌شود. این جشنواره به مدت یک هفته تا 21 بهمن در سینماهای ساحل و هلال اهواز برگزار می‌شود. در این دوره از جشنواره 17 فیلم در بخش سودای سیمرغ و 5 فیلم با عنوان سیمرغ پروانه‌ها ویژه کودکان و نوجوانان نمایش داده می‌شود.

فیلم‌های سودای سیمرغ

«مغز استخوان» به کارگردانی حمیدرضا قربانی، «تومان» به کارگردانی مرتضی فرشباف، «من می‌ترسم» به کارگردانی بهنام بهزادی، «روز صفر» به کارگردانی سعید ملکان، «آتابای» به کارگردانی نیکی کریمی، «روز بلوا» به کارگردانی بهروز شعیبی، «کشتارگاه» به کارگردانی عباس امینی، «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی، «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا، «آن شب» به کارگردانی کوروش آهاری، «دشمنان» به کارگردانی علی درخشنده، «آبادان یازده 60» به کارگردانی مهرداد خوشبخت، «خوب، بد، جلف 2» (ارتش سری) به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی، «درخت گردو» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، «سه کام حبس» به کارگردانی سامان سالور، «قصیده گاو سفید» به کارگردانی بهتاش صناعی‌ها و «لباس شخصی» به کارگردانی امیرعباس ربیعی فیلم‌های بخش سودای سیمرغ هستند.

فیلم‌های سیمرغ پروانه

‌فیلم‌های «بیست و سه نفر» به کارگردانی مهدی جعفری، «کاتی و ستاره» به کارگردانی عبدالرضا مجلسی، «منطقه پرواز ممنون» به کارگردانی امیر داساگر، «تورنا 2» به کارگردانی سید‌جواد هاشمی و «قطار آن شب» به کارگردانی حمیدرضا قطبی نیز فیلم‌های بخش سیمرغ پروانه‌ها هستند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...