دهه مبارک فجر؛ حماسه‌ای پرافتخار بر دیوان تاریخ ایران است


دهه مبارک فجر؛ حماسه‌ای پرافتخار بر دیوان تاریخ ایران است

امیر هادی نژاد؛ رییس شورای اسلامی شهر کهریزک به نمایندگی از سوی اعضای شورا فرا رسیدن دهه مبارک فجر را به تمامی مردم شهر کهریزک تبریک گفت.

به گزارش زنان خبر، رییس شورای اسلامی شهر کهریزک؛ انقلاب اسلامی ایران امسال چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند را پشت سر می گذارد. در این ۴ دهه دشمنان قسم خورده انقلاب از هیچ اقدامی علیه ملت و دولت ایران کوتاهی نکردند و این کشور ناملایمات فراوانی همچون جنگ تحمیلی، تحریم های ظالمانه، ترورهای ناجوانمردانه، هجمه های فرهنگی و … را متحمل شد اماخوشبختانه این ملت همیشه بیدار در سایه پیروی از ولایت رهبری و درایت ملی بر تمامی دسیسه ها و توطئه ها فائق آمد و پرچم انقلاب نور پس از گذشت ۴۱ سال همچنان پر افتخار بر فراز این کشور به اهتزاز درآمده است.

هادی نژاد در پایان خاطر نشان کرد: امسال مردم غیور و همیشه در صحنه شهرکهریزک همراه و همگام با سایر هموطنان در سراسر کشور حماسه تاریخی دهه مبارک فجر و یاد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش را گرامی خواهند داشت و با حضور پرشور در یوم الله ۲۲ بهمن ، حماسه‌ای پرافتخارتر از همیشه را بر دیوان تاریخ این مرز و بوم حک خواهند کرد.

انتهای متن/*



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پخش زنده فوتبال لیورپول - ولورهمپتون 30 اردیبهشت 1403