عمل به بیانیه گام دوم انقلاب باعث توسعه و تعالی کشور می‌شود


عمل به بیانیه گام دوم انقلاب باعث توسعه و تعالی کشور می‌شود

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: عمل به بیانیه گام دوم انقلاب علاوه بر بیمه کردن کشور در مقابل تهدیدات دشمنان، باعث توسعه و تعالی بیش از پیش جامعه اسلامی ما نیز خواهد شد.

آیت الله مصطفی علما روز دوشنبه در گردهمایی مشترک مسوولان حوزه های علمیه و آموزش و پرورش که در دفتر امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: یکی از فرازهای مهم بیانیه گام دوم انقلاب اهمیت دادن به اخلاق و معنویات است که باید تلاش کنیم نوجوانان و جوانان خود را بر این پایه تربیت کنیم.

وی افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای عمل به بیانیه رهبری، صدور بیش از پیش انقلاب به جهان خواهد بود چرا که سال هاست انقلاب شکوهمند اسلامی در حال صادر شدن است.

آیت الله علما ادامه داد: استقلال طلبی و مبارزه با استکباری که در کشورهای مختلف بخصوص در خاورمیانه دنبال می شود یکی از نتایج صدور انقلاب اسلامی است، بنابراین باید تلاش کنیم مبانی فکری و ایدئولوژی انقلاب بیش از پیش در جهان گسترش یابد.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: به دنبال همین صدور انقلاب بود که دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی سخت به وحشت افتاده و به دنبال آن دست به ترور و شهادت حاج قاسم سلیمانی زدند.

وی گفت: انقلاب ما با تاسی از دین مبین اسلام زلزله ای در دنیا ایجاد کرده و روز به روز بر طرفداران آن افزوده می شود تا جایی که دشمنان را به فکر ترور شخصیت های ممتاز آن مثل حاج قاسم که تربیت شده اسلام بود، می اندازد.

آیت الله علما تصریح کرد: در جمعه گذشته شاهد حضور میلیونی مردم عراق در خیابان ها و تظاهرات گسترده علیه آمریکا بودیم، همه دنیا دیدند که مردم این کشور خواستار خروج نیروهای آمریکایی از عراق بودند.

امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: اینها همه اش نشانه صدور انقلاب به جهان و شنیده شدن پیام آن که مبارزه با ظلم و استکبار است، بوده و درس بزرگی برای آنهایی است که از استکبار حمایت می کنند.

وی همچنین در پایان با سنگین برشمردن وظایف آموزش و پرورش و حوزه علمیه برای تربیت نوجوانان و جوانان انقلابی، گفت: مربیان باید آنها را با مبانی اسلام ناب محمدی (ص) آشنا و برای تربیت دینیشان تلاش کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !