مشکلات بانکی، گلوی واحدهای تولیدی را می‌فشارد


مشکلات بانکی، گلوی واحدهای تولیدی را می‌فشارد

 رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: برخی از این واحدهای تولیدی با مشکلات حقوقی و قضایی مواجه هستند که ناشی از عملکرد سازمان‌ها و بانک‌ها است که این مشکلات رصد شد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، امروز 7 بهمن، در بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برخی از مشکلات واحدهای تولیدی نیز به مقررات و قوانین کشور برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی یکی از ظرفیت‌های خوب خراسان جنوبی است، افزود: هدف ما از بازدیدها شناسایی مشکلات و کمک برای حل مشکلات این واحدهای تولیدی است چراکه برخی از مشکلات واحدهای تولیدی به دلیل مدیریت درون سازمانی است.

به گزارش ایسنا، رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی ادامه داد: برخی واحدهای تولیدی از میزان مالیات گلایه‌مند بودند چراکه در شرایطی فعلی با وجود مشکلات و افزایش هزینه‌ها، توانایی پرداخت مالیات‌های سنگین را ندارند.

وی بیان کرد: تولیدکنندگانی که در مناطق کمترتوسعه‌یافته و در جوار مرز فعالیت می‌کنند، باید بتوانند از ابزارهای تشویقی در بخش صادارات و توزیع محصولات استفاده کنند.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی اظهار کرد: قوه قضاییه به مقوله حمایت از تولید و اشتغال ورود پیدا کرده و در این راستا ستادی در این دستگاه شکل گرفته که هدف از تشکیل این ستاد ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های متولی و استفاده از ظرفیت‌های قوه قضاییه برای رونق تولید و رفع موانع تولید است.

حمیدی یادآور شد: ساختار قوانین و مقررات در بحث مالیات نیازمند اصلاح در راستای حمایت از تولیدکنندگان است و این مشکلات به قوه قضاییه منعکس خواهد شد تا در سطح ملی پیگیری شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟