تیری نویل بالاتر از سباستین اوژیه پیروز رالی مونت کارلو 2020


فرمول یک ایران – مونت کارلو میزبان اولین رالی فصل 2020 بود که تیری نویل از تیم هیوندای توانست بالاتر از سباستین اوژیه در رده نخست این رالی قرار گیرد. راننده هیوندای روز یکشنبه و پایانی رالی را فوق العاده آغاز کرد و با پیروزی در همان دو استیج ابتدایی، برتری زیادی را نسبت به الفان ایوانز بدست آورد و جای او را در صدر گرفت. در ادامه به نظر می رسید که...

فرمول یک ایران – مونت کارلو میزبان اولین رالی فصل 2020 بود که تیری نویل از تیم هیوندای توانست بالاتر از سباستین اوژیه در رده نخست این رالی قرار گیرد.

راننده هیوندای روز یکشنبه و پایانی رالی را فوق العاده آغاز کرد و با پیروزی در همان دو استیج ابتدایی، برتری زیادی را نسبت به الفان ایوانز بدست آورد و جای او را در صدر گرفت. در ادامه به نظر می رسید که سباستین اوژیه بتواند پیروزی پاور استیج (استیج پایانی که با امتیاز همراه است) را کسب کند اما نویل با اختلاف فقط چند صدم ثانیه پنج امتیاز استیج پایانی را از آن خود کرد و با کسب اولین پیروزی در مونت کارلو، از مسابقه ابتدایی فصل توانست 30 امتیاز را کسب کند.

الفان ایوانز با پیشتازی وارد روز پایانی رالی شد اما عملکرد نه چندان خوب او در چهار استیج روز یکشنبه باعث شد تا زمان زیادی را از دست دهد و فاصله 3.2 ثانیه ای با هم تیمی اش، اوژیه، باعث شود تا او در رده سوم جدول رده بندی قرار گیرد. اوژیه که با کنار رفتن سیتروئن به تیم تویوتا پیوست، عملکرد درخشانی را با یاریس خود داشت و در روز جمعه و شنبه نیز پیشتاز بود اما در نهایت زمان های روز پایانی او را در رده دوم سکو قرار داد.

جدول رالی مونت کارلو 2020

ردهرانندهخودروزمان
1تیری نویلهیوندای ای ۲۰ کوپه3:10:57.6
2سباستین اوژیهتویوتا یاریس+12.6
3الفان ایوانزتویوتا یاریس+14.3
4اسپکا لپیفورد فوکوس+3:09.0
5کاله رووانپراتویوتا یاریس+4:17.2
6سباستین لوبهیوندای ای ۲۰ کوپه+5:04.7

جدول رالی قهرمانی جهان 2020

ردهنام رانندهخودروامتیاز
1تیری نویلهیوندای 30
2سباستین اوژیهتویوتا 22
3الفان ایوانزتویوتا 17
4اسپکا لپیام اسپورت فورد13
5کاله رووانپراتویوتا 10
6سباستین لوبهیوندای 8
7تیمو سانیننام اسپورت فورد7
این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/همایش «قدس از چشمان آقای نادر»