کارگاه تولید قطعات تقلبی خودرو در کرج پلمب شد


کارگاه تولید قطعات تقلبی خودرو در کرج پلمب شد

کرج - ایرنا - ماموران سازمان بسیج اصناف استان البرز موفق به شناسایی و پلمب کارگاه تولید قطعات تقلبی جلوبندی خودرو در کرج شدند.

رییس بسیج اصناف استان البرز روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این کارگاه توسط نیروهای سازمان بسیج اصناف استان در محله محمودآباد کرج شناسایی و پس از بررسی های به عمل آمده مشخص شد که در این کارگاه قطعات جلوبندی کارکرده و اسقاطی خودرو با شگردهای مختلف بازسازی شده و در بسته بندی شرکت های معتبر به عنوان قطعه نو و اصلی پخش می کردند.

سرهنگ پاسدار علی محمودی افزود: در این کارگاه یک زن و یک مرد مشغول فعالیت بودند که قطعات اسقاطی را پس از رنگ کردن و بازسازی و برچسب زدن به نمایندگی های ایران خودرو و تعمیرگاه های مجاز به فروش می رساندند.

وی اظهار داشت: از این کارگاه ۲ هزار قطعه کشف، ضبط و در اختیار مراجع قضایی قرار گرفته است.

رییس بسیج اصناف استان البرز گفت: این کارگاه با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی استان و بازرسین اتاق اصناف البرز و با حکم مراجع قضایی پلمب و برای گذراندن مراحل قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

پلمب مرکز فروش روغن موتور تقلبی در کرج

محمودی همچنین به شناسایی و پلمب یک کارگاه دیگر در کرج اشاره کرد و افزود: این کارگاه که چند روز پیش شناسایی شد، اقدام به بسته بندی روغن های بشکه ای به عنوان روغن خارجی و مرغوب کرده و آن ها را در مراکز تعویض روغن به فروش می رساندند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟