:: پاریس- روز نخست کاراته وان


:: پاریس- روز نخست کاراته وان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما (http://www.iribnews.ir/)‎‏ از پاریس، در روز نخست رقابت‌های لیگ جهانی کاراته...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما‎‏ از پاریس، در روز نخست رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان پاریس؛ دو ملی پوش کشورمان راهی فینال و رده بندی شدند.

بهمن عسگری در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم با شکست حریفانی از فنلاند، بلاروس، روسیه و شیلی بدون از دست دادن امتیاز، مقتدرانه راهی مبارزه فینال شد.
علی مسکینی، امیر مهدی زاده، علی اصغر آسیابری و امیررضا میرزایی ۴ کاراته کا بخش آقایان نیز با شکست از حریفان خود از دور رقابت‌ها حذف شدند.
اما در بخش بانوان سارا بهمنیار در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم با شکست حریفانی از رومانی، فرانسه و آلمان و باخت از حریف ترک و نفر اول رنکینگ جهان؛ روز یکشنبه برای کسب مدال برنز به میدان می‌رود.
فاطمه صادقی و نگین باقری هم کاتای انفرادی نتوانستند به دور نیمه نهایی راه یابند.
۷۰۳ کاراته کا در دو بخش آقایان و خانم‌ها از ۹۲ کشور در اولین مرحله لیگ برتر کاراته وان سال ۲۰۲۰ به مدت ۳ روز مبارزه خواهند کرد.
این دور از رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان پاریس به دلیل اینکه یکی از مراحل ۴ گانه برای کسب سهمیه المپیک توکیو ۲۰۲۰ محسوب می‌شود از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است.
تعداد بازدید : 0
باصدای اول: بهمن عسکری= کاراته کا ملی پوش ایران
باصدای دوم: سیدشهران هروی= سرمربی تیم ملی کاراته آقایان ایران
باصدای سوم: سمانه خوش قدم = مربی تیم بانوان کاراته ایران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه