فدریکو ماکدا: رفتن به ایتالیا بدترین اشتباه زندگی من بود؛ باید به حرف های فرگوسن گوش می دادم


فدریکو ماکدا: رفتن به ایتالیا بدترین اشتباه زندگی من بود؛ باید به حرف های فرگوسن گوش می دادم

ماکدا اقرار می کند که بزرگترین اشتباه زندگی او، گوش نکردن به سخنان فرگوسن بوده است.

طرفداری- فدریکو ماکدا، مهاجم جوان و درخشان سال های نه چندان دور منچستریونایتد از اشتباهاتش در دوران حرفه ای خود می گوید.

به گزارش گل، مهاجم ایتالیایی سابق باشگاه منچستریونایتد در قهرمانی این تیم در لیگ برتر انگلستان در سال 2009 نقش موثری داشت و حال معتقد است که جدایی‌اش از منچستریونایتد اشتباه بزرگی بوده است. ماکدا در این باره می گوید:

فرگوسن از من می خواست تا به صورت قرضی از منچستریونایتد جدا شوم. من می توانستم درک کنم که این خواسته‌ای معقول بود. اما من خواهان بازی در ایتالیا بودم، در سری آ. فرگی با این تصمیم موافقت نکرد و گفت که من باید در انگلستان بازی کنم، جایی که او می توانست مرا زیر نظر بگیرد. فرگی گفت که در ایتالیا چنین قدرتی را ندارد. من به رفتن به ایتالیا اصرار داشتم و این بدترین اشتباه زندگی من بود. من باید به حرف های فرگی گوش می کردم. سمپدوریا در آن فصل در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا حضور داشت. آن ها تیم خوبی داشتند. در ادامه سمپدوریا به پایین جدول سقوط کرد و من شروع به انتقادات شدیدی از عملکرد تیم کردم. مردم نیز می گفتند: او از منچستریونایتد آمده؟ فکر می کند چه کسی است؟!

ماکدا در ادامه می گوید:

برای اولین بار در زندگی، اعتماد به نفس من کاهش یافت. من از خودم پرسیدم: آیا به اندازه کافی خوب هستم؟ سپس دوران مصدومیت من شروع شد. هنگامی که من قدم به قدم به تیم اصلی منچستریونایتد راه یافتم، باید بیش از سه برابر گذشته تلاش می کردم که من این کار را نکردم و این تنها پشیمانی‌ای است که من در زندگی خود دارم. من از آن اشتباه چیز‌های زیادی را آموختم. من به بازیکنان جوان توصیه می کنم که به حرف نزدیکان و دوستان خود گوش دهند و در اطراف خود افرادی که که واقعا دوستشان دارند را جمع کنند. مدیریت فشار (فشار رسانه ای) اصلا آسان نیست. شما تنها باید بر روی کارهایی که قرار است در زمین انجام دهید متمرکز شوید و بیش از حد نگران آنچه که رسانه ها می گویند نباشید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی