امدادرسانی اورژانس چهارمحال و بختیاری به 4 مادر باردار در روز برفی


امدادرسانی اورژانس چهارمحال و بختیاری به 4 مادر باردار در روز برفی

شهرکرد- ایرنا- رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال وبختیاری گفت: در 24 ساعت گذشته کارشناسان فوریت‌های پزشکی استان به 4 مادر باردار امداد رسانی کردند.

محمد حیدری روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در ۲۴ ساعت گذشته با توجه به شرایط جوی و بارش برف شدید امداد رسانی به ۴ مادر باردار در شهرستان‌های اردل و لردگان انجام شد.

وی گفت: به ۳ مادر باردار که ۲ نفر آنها ساکن روستای "طلائیه" بخش رودشت و یک نفر ساکن روستای "زیلابی" از بخش منچ شهرستان لردگان بودند، توسط اورژانس امداد رسانی شد.

وی یادآور شد: مادران باردار با انجام اقدامات حمایتی به بیمارستان لردگان منتقل شدند.

حیدری اظهار داشت: یک مادر باردار دیگر نیز که ساکن روستای "گوزلک"شهرستان اردل بود با انجام اقدامات حمایتی کارشناسان اورژانس نوزاد دختر این مادر ۳۳ ساله در آمبولانس اورژانس متولد شد.

مسوول اورژانس چهارمحال و بختیاری گفت: پس از اقدامات تکمیلی پرسنل اورژانس مادرو نوزاد به بیمارستان امام رضا(ع) اردل منتقل شدند.

اورژانس پیش بیمارستان استان چهارمحال وبختیاری با ۱۷ پایگاه شهری و ۳۴ پایگاه جاده‌ای و ۳۰۰نیروی کارشناس فوریت‌های پزشکی در استان چهارمحال وبختیاری فعال است.

به گزارش ایرنا، بارش برف در روز چهارشنبه در چهارمحال و بختیاری آغاز شد و تا روز پنجشنبه در برخی نقاط ادامه داشت که ارتفاع برف در مناطق کوهستانی تا یک متر نیز رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند