دبیر جبهه فرهنگی انقلاب در گیلان : پرچم اسلام هرگز بر زمین نمی ماند


دبیر جبهه فرهنگی انقلاب در گیلان : پرچم اسلام هرگز بر زمین نمی ماند

رشت - ایرنا - دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در گیلان گفت : پرچم اسلام با وجود جوانان برومند و مومن این سرزمین بر زمین نمی ماند و این عشق و ارادت ما به قرآن و اهل بیت (ع) موجب نورانیت قلوب ما خواهد بود.

حجت الاسلام مجتبی پوریوسفی در آئین سوگواری ایام فاطمیه و بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان رضوانشهرافزود:جوانان موتور محرکه جریان های انقلابی هستند و در پرتو بافت موقعیتی زیست زمانه خود، دارای انرژی، حرکت آفرینی و ایجاد آرمان های بلند فردی و اجتماعی برای جامعه هستند.

وی با اشاره به نقش جوانان در پاسداری از دستاورد های انقلاب اسلامی گفت: مبارزه برای انقلاب اسلامی بدون حضور جوانان امکان پذیر نبود، در این جریان، جوانان انقلابی ما با حضور در صحنه های متفاوت و مکان هایی همچون مساجد، حسینه ها، خیابان ها شعارهای پرنشاط و پرامیدی را برای آینده سر دادند و ابهت انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان با اشاره به ایام فاطمیه نیز گفت: ایام فاطمه و شهادت حضرت زهرای مرضیه (س) از اهمیت و قداست زیادی برخوردار است و باید حرمت آن حفظ شود.

حجت‌الاسلام پوریوسفی ادامه داد : رعایت حرمت این ایام یک وظیفه است و همه افراد باید برای تحقق آن تلاش کنند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرافراز اسلام شهید سلیمانی با بیان اینکه ملت ایران قدرشناس هستند، ادامه داد: مردم با حضور خود در مراسم‌ بزرگداشت این شهید به ویژه تشیع ثابت کردند که قدرشناس زحمات کسانی هستند که عمر خود را صرف عزت و آبادانی این کشور می کنند.

وی عنوان کرد : ارتقای جایگاه ایران اسلامی با توسل به اندیشه اسلامی و شخصیت‌های بزرگی چون سردار شهید سلیمانی است.

وی افزود: آنچه در آئین تشیع پیکر پاک شهید سلیمانی به نمایش گذاشته شد، تجلی عظمت مردم این سامان در پاسداشت بزرگ مردی بود که از آن خاک برخواسته و جان خویش را در راه اعتلای امت اسلام و مقابله با تکفیریون واستکبار، در طبق اخلاص نهاد.
برپایی نمایشگاه مصور مدرسه انقلاب با رویکرد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و پاسداشت رشادت های شهید حاج قاسم سلیمانی نیز از دیگر برنامه ای این دوره از اردوی آموزشی طلایه داران بود که در سالن اجتماعات این مجتمع در معرض دید عموم گذشته شد.

شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد پسرم | 60 متن تبریک روز تولد پسرم جدید و احساسی