مقاومت ملت ایران عصبانیت آمریکا را بیشتر کرد


مقاومت ملت ایران عصبانیت آمریکا را بیشتر کرد

ساری - ایرنا- نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری گفت : امروز مقاومت و ایستادگی ملت ایران عصبانیت آمریکا را بیشتر کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد باقر محمدی لائینی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود : ما به دنیای استکبار می گوییم که مقاومت انقلاب اسلامی ایران پایدار و یوم الله سقوط شما فرعونیان نیز نزدیک است،

وی با اظهار این که ملت ایران در طول چهل سال پس از پیروزی همواره پیرو ولایت فقیه بوده و در این مدت از مواضع اصولی انقلاب اسلامی عقب نشینی نکرده است ، گفت : مقاومت مکتب اهل بیت است و به طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مقاومت جاذبه دارد و علت عصبانیت آمریکا از ایران هم ایستادگی و مقاومت ملت ایران است.

امام جمعه ساری توضیح داد : مقاومت سخت است اما جذابیت دارد و مقاومت نیاز به قوت دارد و تنها راه مقابله با دشمن علاوه بر مقاومت ، قوی شدن به لحاظ علمی ، اقتصادی ، نظامی ، فرهنگی و جنگ رسانه ای است و اگر قوی مقاومت کنیم ، هزینه های آن تبدیل به توسعه همه جانبه می شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین به قرار گرفتن در آستانه ششم بهمن و حماسه مردمی آمل اشاره کرد و گفت : در این حماسه چگونگی دفاع از آرمان های انقلاب و مقابله با فتنه ها به نمایش گذاشته شده است .

وی افزود : در هم کوبیدن پایگاه هوایی آمریکا در عین السد توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به خلق یوم الله دیگر از قدرت ملت ایران شده است و در واقع نشان دهنده ظرفیت بالا و بر جستگی مردم ولایی است.

امام جمعه ساری با اشاره به این نکته که ملت ایران در زمان کوتاه ۲ یوم الله بزرگ را شکل داد ، گفت : این که ملت ایران یوم الله طرح می کنند نشان دهنده ظرفیت بالا و برجستگی ایران است.

وی یکی از یوم الله ها را تشییع پیکر سردار سلیمانی دانست و آن را بی نظیر توصیف کرد و افزود : امروز شهید سلیمانی از قاسم سلیمانی زنده تر و برای دشمنان خطرناکتر شده است .

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود : ملت ایران از مواضع خود عقب نشینی نمی کند و با خرد جمعی از ارزش های خود را حفاظت می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟