توضیحات شهردار بندر گز در خصوص فساد مالی زیرمجموعه


توضیحات شهردار بندر گز در خصوص فساد مالی زیرمجموعه

گرگان - ایرنا - شهردار بندر گز در خصوص دستگیری 5 نفر از کارمندان تحت امرش گفت: به فعالیت‌های صورت گرفته توسط بخش‌های مختلف شهرداری اشراف کامل داشته و اطمینان دارم همکارانم صادقانه در حال فعالیت هستند.

جعفر رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: اگر تخلفی در شهرداری بندرگز اثبات شود پاسخگو خواهم بود و باید توجه داشت نهادی همچون شهرداری که با همه شهروندان ارتباط داشته و گردش مالی، اداری و اجرایی زیادی دارد؛ ممکن است برخی ایرادهای شکلی در کارش باشد اما فساد سازمان یافته را تایید نمی‌کنم.

وی در خصوص دستگیری ۵ نفر از کارمندان شهرداری بندر گز طی چند روز اخیر توسط اطلاعات سپاه استان گلستان به اتهام فساد مالی اظهار داشت: از جزئیات اتهام انتسابی به آنها اطلاع ندارم اما سه نفر از این افراد آزاد شده اند.

وی با استقبال از فعالیت‌های فساد زدایی اظهار داشت:‌ اقدام اطلاعات سپاه در رصد و پایش پرونده های شهرداری بندر گز ستودنی است اما آنچه منجر به این کنکاش و تحقیقات شد، گزارشات بی اساس تعدادی از اعضای شورای شهر و کارمندان ناراضی است که قصد دارند دیگران را از چرخه خدمت خارج کنند.

شهردار بندر گز با بیان اینکه این عده از اعضای شورای شهر هم باید پاسخگوی عملکرد خود باشند، گفت: هنگامی که مجموعه شهرداری در برابر زیاده خواهی و انتظارات فرا قانونی عده‌ای از همکاران و برخی اعضای شورای شهر مقاومت کرد؛ گزارشهای دروغ و پاپوش‌ها آغاز شد.

رضایی افزود: از ۹۰ میلیارد ریال بودجه شهرداری بندرگز ۷۰ میلیارد در بخش جاری و ۲۰ میلیارد در بخش عمرانی هزینه می‌شود که چارچوب آن مشخص است و رقمی برای اختلاس و حیف میل باقی نمی‌ماند.

وی اضافه کرد: پرونده‌هایی که توسط اطلاعات سپاه مورد بررسی قرار گرفته اند شامل همه حوزه‌ها مانند درآمد، عمران، مالی و حقوقی است و به صداقت کارمندان این بخشها اعتماد دارم و موضوعات دیگر نظیر رشوه یا اختلاس هم در شهرداری بندرگز رخ نداده است.

شهرستان بندرگز در غرب استان گلستان از مزیت‌های نسبی نظیر دریا، جنگل، گردشگری و کشاورزی بهره مند است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صفر تا صد عروسی های فریبا نادری + عکس مراسم های ازدواج خانم بازیگر !