فرزندم در مسیر جهاد و شهادت خستگی ناپذیر بود


فرزندم در مسیر جهاد و شهادت خستگی ناپذیر بود

خانم مظفری نیا در بیان ویژگی ها و خصائص درونی فرزند شهید خود گفت: فرزندم در مسیر جهاد و شهادت خستگی ناپذیر بود و ابراز ضعف و سستی نمی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، خانم «مظفری نیا» پیش از ظهر امروز(جمعه 4بهمن) در جمع مبلغان ایام فاطمیه سازمان اوقاف و امور خیریه که در مجمتع فرهنگی امام زاده سیدعلی(ع) برگزارشد، در بیان خصوصیات فرزند شهید خودش شهید شهروز مظفری نیا اظهار داشت: شهروز فرزندی بسیار مهربان و اهل احترام به خانواده بود.

مادر شهید «شهروز مظفری نیا» گذشت و ایثار را از جمله شاخصه های «شهید مظفری نیا» عنوان کرد: او نسبت به خانواده خود علاقه خاصی داشت و همیشه می‌ گفت انسان باید در زندگی گذشت داشته باشد و کینه ها را کنار بگذارد.

وی تأکید کرد: او هرگز از کار و تلاش جهاد در راه خدا خسته نمی شد و خواب و خوراک نداشت و هیچگاه ابراز ضعف و سستی و ناامیدی در وجود ایشان دیده نمی شد.

خانم مظفری نیا در ادام با تأکید بر این که انسان های بزرگ رازهای درونی خود را با کسی غیر از خدا در میان نمی گذارند، گفت: شهروز من هم هیچ وقت درد و رنج روحی و جسمی خود را برای من نمی گفت و از بیماری ها و مشکلاتی داشت خبری نمی داد.

وی اضافه کرد: شاید جالب باشد که مدت ها بود به دلیل حضور در جبهه های جنگ عراق وسوریه شیمیایی شده بود ولی ما از این قضیه خبرنداشتیم.

مادر شهید مظفری نیا در پایان توجه به نماز و واجبات دینی را از دیگر خصوصیات این شهید والامقام عنوان کرد و یادآور شد: او همیشه روزه های خود را می‌ گرفت و برای آن عذر و بهانه ای نمی آورد و نماز اول وقت خود را نیز به موقع به جا می‌ آورد.

پایان پیام/414

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن