برنامه افتتاحیه و اختتامیه همایش «نظریه انتظار در اندیشه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای»


برنامه افتتاحیه و اختتامیه همایش «نظریه انتظار در اندیشه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای»

همایش بین‌المللی «نظریه انتظار در اندیشه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای» با سخنرانی آیت‌الله امامی کاشانی و رونمایی از آثار همایش و پژوهشکده مهدویت و آینده‌پژوهی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان، همایش بین المللی «نظریه انتظار در اندیشه حضرت آیة الله العظمی خامنه ای» پنجشنبه، سوم بهمن ماه با حضور شخصیت های علمی حوزه و دانشگاه در شهر مقدس قم برگزار می شود.

بنابر این گزارش، آئین افتتاحیه این همایش از ساعت۸:۳۰ با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود ملی آغاز می شود، خوشامدگویی حجت الاسلام والمسلمین نجف لکزایی، معاون پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و ارائه گزارش توسط حجت الاسلام والمسلمین حسین الهی نژاد، رئیس پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ازجمله بخش های آئین افتتاحیه این همایش است.

سخنرانی آیت الله امامی کاشانی، امام جمعه موقت تهران و تولیت مدرسه شهید مطهری و برگزاری کمیسیون های تخصصی، پایان بخش نوبت صبح این همایش است.

ارائه گزارش از روند کار کمیسیون های تخصصی، سخنرانی محمد اسحاقی، نماینده مؤسسه پژوهشی فرهنگ انقلاب اسلامی (دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیه الله العظمی خامنه ای)، سخنرانی حجت الاسلام نجف لکزایی، رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و رونمایی از آثار همایش و پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی بخش های پیش بینی شده برای نوبت عصر و اختتامیه این همایش بین المللی است.

گفتنی است، 227 مقاله در پی فراخوان به دبیرخانه همایش ارسال و 55 مقاله به صورت سفارشی برای آن تولید شده است. برگزاری 20 کرسی علمی در شهرهای تهران، قم و مشهد از برنامه های جانبی این همایش است که در طول زمان فراخوان و پس از آن برگزار شده است.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند