انیمیشن The Witcher: Nightmare of the Wolf ساخته می شود


رسانه کلیک – نتفلیکس تصمیم گرفته انیمیشن Witcher با عنوان The Witcher: Nightmare of the Wolf را با همکاری استودیوی انیمیشن سازی کره ای معروف Mir تولید کند. در پی موفقیت مجموعه لایو اکشن The Witcher، کمپانی نتفلیکس تصمیم به خلق یک اثر محبوب دیگر گرفته است. این کمپانی به تازگی ساخت یک فیلم انیمه […] نوشته انیمیشن The Witcher: Nightmare of the Wolf...

رسانه کلیک – نتفلیکس تصمیم گرفته انیمیشن Witcher با عنوان The Witcher: Nightmare of the Wolf را با همکاری استودیوی انیمیشن سازی کره ای معروف Mir تولید کند.

در پی موفقیت مجموعه لایو اکشن The Witcher، کمپانی نتفلیکس تصمیم به خلق یک اثر محبوب دیگر گرفته است. این کمپانی به تازگی ساخت یک فیلم انیمه جدید به نام The Witcher: Nightmare of the Wolf را به استودیوی انیمیشن سازی کره ای Studio Mir واگذار کرده که سابقه درخشانی در ساخت انیمیشن های محبوبی مثل افسانه کورا و ولترون مدافع افسانه ای دارد.

با اینکه جزییات چندانی راجع به انیمه ویچر در دسترس نیست، اما گزارش های متعدد حاکی از این هستند که داستان اصلی در مورد یک خطر قدرتمند و جدید است که جهان The Continent را تهدید می کند. انیمیشن سینمایی Nightmare of the Wolf جهان سریال لایو اکشن نتفلیکس را بزرگتر می کند. هنوز هیچ خبری درباره تخصیص نقش های مختلف منتشر نشده است. لورن هیسریچ، شورانر سریال ویچر در توییتی اعلام کرده که بیش از یک سال راز انیمه نتفلیکس را در دل خود نگه داشته است. بنابراین می توان گفت که مدت زمان زیادی از پروژه Nightmare of the Wolf می گذرد.

انیمیشن The Witcher: Nightmare of the Wolf ساخته می شود

انیمیشن The Witcher: Nightmare of the Wolf ساخته می شود

گروه عملیاتی فعال در انیمه Witcher شامل تهیه کننده های سریال اصلی، هیسریچ و بو دمایو می شود. نتفلیکس دیروز در گزارش درآمد سه ماهه چهارم سال 2019 اعلام کرد که بیش از 76 میلیون حساب کاربری مجموعه The Witcher را در چهار هفته اول پخش تماشا کرده اند. طبق گفته های رید هستینگز، مدیر عامل نتفلیکس سریال فانتزی و جذاب ویچر می تواند پس از هر فصل، سیل سرمایه گذاران را به خود جلب کند. ظاهرا سریال ویچر برای هشت فصل تمدید خواهد شد.

هنوز هیچ اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه انیمیشن سینمایی The Witcher: Nightmare of the Wolf در دسترس نیست، هرچند که احتمال می رود این فیلم در فاصله بین فصل های سریال اصلی به نمایش گذاشته شود.

Source: theverge

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج