شهادت سلیمانی پایان عمر غده سرطانی آمریکا در منطقه/بسته جدید بسیج متناسب با گام دوم انقلاب


شهادت سلیمانی پایان عمر غده سرطانی آمریکا در منطقه/بسته جدید بسیج متناسب با گام دوم انقلاب

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: بمباران پایگاه نظامی آمریکا بعد از شهادت سپهید سلیمانی نوید بخش پایان عمر غده سرطانی منطقه به آزادیخواهان است.

سردار "غلامرضا سلیمانی" پیش از ظهر امروز پنجشنبه سوم بهمن ماه در آیین اولین یادواره ۱۲۰۰ شهید عشایر استان کرمان در مصلی شهرستان جیرفت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت و ۸ سال دفاع مقدس افزود: چهره بین المللی جبهه اسلامی با یک اقدام تروریستی و به شهادت رسیدن سپیهد سلیمانی، نمایان‌تر شد به طوری که امروز همه جامعه، معطر از عطر شهادت شده است.

وی به چهل یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و با تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه رهنمودهای امام راحل و در ادامه آن مقام معظم رهبری تصریح کرد: آزادی ملت های در بند به عنوان یکی از دستاورهای پیروزی انقلاب اسلامی مطرح بوده که برای جهان اسلام و کشور ایران به ارمغان آورده شده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بازخوانی وضعیت ایران در ادوار گذشته اظهار کرد: ما در یک شرایطی شاهد پیروزی انقلاب اسلامی بودیم که همه دستگاه‌های امنیتی استکبار محاسبات حاکم بر کشور را به نحوی ارایه می داند که حکومت منحوس پهلوی شرایط مناسبی دارد و ۱۶ سازمان اطلاعاتی آمریکا گزارشی های ارائه داده بودند که طبق آن گزارشات، وانمود می‌شد که کشور ایران به عنوان جزیزه امن و محل ثبات منافع آمریکا با هیچ تهدیدی مواجه نیست.

وی همه دستاوردهای انقلاب اسلامی را مرهون مقاومت امام راحل و مردم دانست و گفت: امام راحل با تکیه بر ایمان و غیریت دینی توانستند با یک حکومتی که از طرف نظام سلطه حمایت می شد و ۶۰ هزار مثتشار نظامی را به همراه و ساواک نیز بر همه مسائل سیطره داشت، شکست بدهند.

بازیابی هویت ایرانی و اسلامی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی

سردار سلیمانی، بازیابی هویت ایرانی و اسلامی را مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی دانست و گفت: حکومت منحوس پهلوی در روز ۷ میلیون بشکه نفت صادر می کرد، در چنین شرایطی امام راحل بدون شلیک یک گلوله و تنها با تکیه بر قدرت ایمان توانستند انقلاب را در یک سرزمین حساس به پیروزی برسانند و اولین دستاورد انقلاب اسلامی بعد از آزاد سازی کشور ایران، بازیابی هویت ایرانی و اسلامی بود.

وی در ادامه سخنانش گفت: تا قبل از دوره قاجاریه، همواره حکومت ها با زور شمشیر به دست می آمد و در حالی رضاخان که تنها یک نگهبان ساده بود که با حمایت بیگانان به حکومت رسید که هویت ایرانی و اسلامی با روی کار آمدن نظام سلطه زیر سوال رفت.

سردار سلیمانی با این تعبیر که همه مولفه های کشور تحت کنترل قرار گرفته بودند و کشور به سمت سکولاریسم و جدایی دین از سیاست پیش می رفت اظهار کرد: با روی کار آمدن رضاخان، بیش از ۱۰۰ هزار نیروی نظامی وارد بدنه ارتش کشور کرد که در زمان قاجار این رقم تنها ۴ هزار نفر بود به طوری که در این دوره در مواقع ضرورت، عشایر فقط صف آرایی می کردند و هسته اولیه ارتش قاجاریه فقط ۴ هزار نفر بود و بسیار تاسف بار است که وقتی انگلیسی ها به رضا شاه دستور دادند که کشور را ترک کند، مقاومتی از خود نکرد و خودش به تبعیدگاه رفت و به راحتی کشور ما به اشغال بیگانگان در آمد به طوری که انگلیسی‌ها در جنوب و روس ها در شمال کشور مستقر بودند.

وی با بیان اینکه ایران در دوره پهلوی در میان ملت های مسلمان هویتی نداشت اظهار کرد: باید ابتدا این سوال را مطرح کرد که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی چه اتفاقی افتاد که عظمت و عزت ملت ایران در همه ملت های دنیا بی نظیر شد؟. ما اگر دیروز و امروز در برابر استکبار ایستادگی نکرده بودیم شاهد هویت امروزی در کشور و منطقه نبودیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور ثمره بازیابی هویت ایرانی اسلامی را یک نظام سیاسی مترقی و قانون اساسی مترقی دانست و افزود: هویت ایرانی و اسلامی بستر قوی برای مشارکت مردم در همه زمینه ها ایجاد کرده است و اینکه به صورت میانگین شاهد برگزاری هر سال یک انتخابات در کشور هستیم و مردم در تعیین سرنوشت خود و کشورشان حرف اول را می زنند، نمونه بارز این ادعاست.

چشم امید جهان به جبهه مقاومت دوخته شده است

سردار سلیمانی با ابراز خرسندی از فراهم شدن زمینه مشارکت حداکثری مردم در اداره کشور بیان کرد: با مشارکت حداکثری مردم یک نظام سیاسی مقتدر بنام جمهوری اسلامی در دنیا تابلو بلند کرده است و چشم امید جهان به جبهه مقاومت دوخته شده است. شاید بعضی ها می خواهند با انجام عملیات روانی و دستگاه های وابسته به نظام سلطه با اغواگری دنبال کم جلوه داده اقتدار و ارزش جمهوری اسلامی باشند اما همواره با شکست روبرو شده اند.

وی نقش غیرت های دینی را در فروپاشی نظام سلطه موثر عنوان کرد و افزود: امروز همه اذعان دارند که یک مکتب سیاسی مقتدر در دنیا به نام جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته و مورد علاقه همه مردم آزادیخواهان قرار گرفته است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان صحنه هایی از اتحاد و همدلی در آیین استقبال و تشییع پیکر مطهر سپهید شهید سلیمانی در ایران و کشورهای منطقه افزود: بنده به هیچ عنوان تصور نمی کردم که برخی کشورهای منطقه با سردار شهید سلیمانی آشنایی داشته باشند اما دیدید در کشورهای منطقعه همچون پاکستان و عراق چه برنامه ها و مراسماتی برای این شهید بزرگوار برگزار کردند و حتی در کشور سریلانکا و کشورهای اروپایی، برنامه های فرهنگی بنام سردار شهید اجرا شده که نشان از قدرت فرهنگی انقلاب اسلامی است.

وی همراهی و همدلی مردم را در همه شرایط از جمله استقبال از پیکر مطهر شهدای مقاومت، کمک رسانی به سیل زدگان و ... را قابل تقدیر دانست و اظهار کرد: به صحنه آمدن و امداد مردم نشان از قدرت بالای فرهنگی ملت ایران است که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به وجود آمده است.

سردار سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از رشادت های جامعه عشایر در دوران دفاع مقدس به فرماندهی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، خاطر نشان کرد: یک روزی شمال و جنوب کشور ما را اشغال کرده بودند اما در دوران دفاع مقدس عشایر جنوب کرمان و استان کرمان برخاستند و به میدان نبرد آمدند و شدند نظامیان حرفه ای و لشکر پیروز ۴۱ ثارالله به فرماندهی سردار شهید سلیمانی شکل گرفت و رعشه به اندام دشمنان انداختند و فتح پیروزی نصیب ملت ایران شد.

فرهنگ مبتنی بر خون شهدای مقاومت همواره پیروز میدان خواهد بود

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با تاکید بر اینکه فرهنگی که مبتنی بر خون مطهر شهدای مقاومت و فرهنگ ایثار و شهادت نهاده شده باشد، همواره پیروز میدان خواهد بود افزود: در سایه همین دلاوری‌ها، مکتب دفاعی و باور «ما می توانیم» شکل گرفته که توانسته به پیشرفته ترین و مجهزترین تجهیزات نظامی دنیا دست پیدا کند و بمباران پایگاه عین الاسد این باور را به همه نشان داد.

وی با بیان این مطلب که در ابتدای دوران دفاع مقدس حتی فشنگ هم نداشتیم و جلوی واردات سیم خاردار را هم به عنوان تجهیزات جنگی برای ایران گرفته بودند گفت: همین فرزندان این ملت و جوانان این مرز و بوم بودند که تصمیم گرفتند و با اتکا به دانش داخلی خود، امروز می توانیم صادر کننده تسهیلات نظامی در دنیا باشیم.

سردار سلیمانی با بازخوانی نکاتی از سخنان رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه ۲۷ دیماه سال جاری گفت: مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه اخیر فرمودند «ملت ایران باید قوی بشود». در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران در ابعاد فرهنگی، سیاسی، دفاعی، امنیتی و اقتصادی قدرتمند است و کشور ما از دارایی ها، توانایی و امکانات فوق العاده بی نظیری برخوردار است که همه آنها به همت تلاش جوانان همین مرز و بوم است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور شکست تروریست اقتصادی آمریکا بر علیه جمهوری اسلامی را یک دستاورد قابل قبول دیگر جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: برعلیه کشور ما تحریم های اقتصادی را به هر شکلی اعمال کردند که اگر با کشوری دیگری، این گونه رفتار شده بود امکان نداشت آن کشور تاب بیاورد اما با باور «ما می توانیم» و با استفاده از این امکانات خدادادی و با یک جبهه واحد توانستیم بر علیه استکبار موفق شویم.

سردار سلیمانی اقدامات انجام شده در زمینه راه، بهداشت، تولیدات و ... در کشور را بی نظیر دانست و اظهار کرد: یک زمانی پینز بلغاری و دانمارکی با کوپن در کشور توزیع می شد اما هم اکنون کشور ما با اتکای به دانش داخلی جزء صادر کنندگان خیلی از محصولات به سرتاسر نقاط دنیا است.

وی دستاوردهای انقلاب اسلامی را قابل اعتنا دانست و اظهار کرد: باید در زمینه اقتصادی با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی که می تواند ما را به شکوفایی برساند و از مرحله تهدیدات عبور کند، کشور را از شرایط کنونی اقتصادی خارج کنیم.

با میدان‌داری ملت ایران، شکست آمریکایی‌ها و پیروزی ملت ایران قطعی است

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: نظام سلطه به سرکردگی آمریکا سیاستی را طرح ریزی و به میدان و مرحله اجرا آورده است اما با میدان‌داری ملت ایران، شکست آمریکایی‌ها و پیروزی ملت ایران قطعی است همانطور که تا به امروز نیز شاهد این پیروزی ها هستیم.

وی، ترامپ را فردی عیاش، دروغگو و جنایتکار دانست و اظهار کرد: یک فرد عیاش، دروغگو و جنایتکار امروز رییس جمهور آمریکا شده است و با هر سیاستی که خواست به ملت ایران اعمال کند و فشار بیاورد، با شکست روبرو شد. از تحریم های اقتصادی شکست خورد و نتوانست از این طریق ملت ایران اسلامی را تسلیم کند.

سردار سلیمانی افزود: در سال آینده شکست فشار اقتصادی آمریکا بیشتر دیده خواهد شد و قطعا با تاب آوری ملت ایران در برابر تحریم های اقتصادی، جریان ائتلاف سازی آمریکا شکست سنگین دیگری را تجربه خواهد کرد.

وی اخراج نظامیان آمریکا بعد از شهادت سپهبد شهید سلیمانی حتمی دانست و گفت: راهبرد ایران اسلامی اخراج آمریکا از منطقه است که برای آمریکایی‌ها یک افتضاح به حساب می آید. بمباران عین الاسد از سوی ایران، باعث شد که همه پایگاه های آمریکا در منطقه فاقد اعتبار بشوند.

هشدار به کشورهای منطقه که میزبان نیروهای نظامی آمریکا هستند

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور در ادامه تبیین دستاوردهای شهادت سردار شهید سلیمانی افزود: بعد از بمباران عین الاسد هر کدام از کشورهای منطقه که میزبان نیروهای آمریکایی هستند، متوجه شده اند که اگر تحرکی توسط آن پایگاه بر علیه کشورمان انجام شود، مورد هدف قرار خواهد گرفت.

وی خروج نظامیان امریکایی را در سایه خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مهمترین دستاورد جبهه مقاومت دانست و گفت: پایان حضور آمریکا در آسیا با شهادت حاج قاسم سلیمانی رقم خورد و این جنایتی که رییس جمهور تروریسم آمریکا انجام داد، نتیجه اش نابودی نظام سلطه خواهد شد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور استقبال با شکوه از شهدای جبهه مقاومت در ایران و عراق را شکست آمریکا عنوان کرد و گفت: آمارحضور ده ها میلیونی تشییع کنندگان پیکر شهدای مقاومت در کرمان ،تهران، خوزستان، قم و مشهد و حتی در شهرهایی که پیکر شهدای مقاومت برده نشده بودند، اولین شکست آمریکا پس از به شهادت رساندن شهید سلیمانی بود. ملت ایران در هیچ دورانی از تاریخ خود، اینگونه متحد نبودند که در سایه خون شهید سلیمانی و آن قدرتی که ایران سلامی پیدا کرد، رقم خورد.

وی ادامه داد: ترامپ فکر می کرد با شهادت شهید سلیمانی کار ایران و جبهه مقاومت تمام شده است. مرتب ادعا داشت در صورت واکنش نشان دادن ایران به شهادت سردار سلیمانی، ۵۲ نقطه فرهنگی ایران را خواهیم زد اما وقتی عین الاسد بمباران شد، ۱۴ ساعت گیج بودند و دو بار جسله شورای امنیت را تشکیل دادند و اعلام کردند ما ادامه نمی دهیم. این اتفاقات نشان دهنده آن است که نظام سلطه نمی تواند این ملت را متوقف کند و فرهنگ شهادت که همان فرهنگ کربلا و عاشورا بوده، در برابر چشمان ما متجلی است.

سردار سلیمانی افزود: ملت ایران با تاسی از تدابیر پیامبرگونه مقام معظم رهبری به زودی شاهد پیروزی های زیادی خواهند بود و قطعا شهادت حاج قاسم سلیمانی پایان راه نبوده بلکه آغازگر اقدامات جبهه مقاومت در عرصه جدید خواهد بود.

رفتن آمریکایی‌ها از منطقه قطعی است

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور اظهار کرد: راه اصلی پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی آغاز شده است و قطعا شاهد پیروزی جبهه مقاومت در مقابل نظام سلطه و پایان عمر غده سرطانی در منطقه را شاهد خواهیم بود و همه باید بدانند که رفتن آمریکایی‌ها از منطقه قطعی است و تمدن سازیی که کشور ایران قرار است پیش قراول آن باشد و همه ملت ها پیرامون علم و پرچم جمهوری اسلامی گرد هم خواهند آمد، به زودی نمایان خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه مهترین اقدام ضد آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری، خدمت به محرومان است، تصریح کرد: همه متعهد هستیم که راه شهدا را ادامه بدهیم و از آرمان های شهدا صیانت کنیم و خوب است این اخلاصیه ها با ارایه خدمات به مناطق کم برخوردار همراه باشد.

سردار سلیمانی از ارایه یک بسته جدی در راستای تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی توسط بسیج خبر داد و گفت: بسیج بسته جدیدی را در حال طرح ریزی دارد که در سال آینده متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب و با سر فصل خدمت به مردم محروم بخصوص در زمینه اشغال زایی و رونق تولید ارایه خواهد داد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟