رییس قوه قضاییه وارد یزد شد


رییس قوه قضاییه وارد یزد شد

یزد - ایرنا - حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رییس قوه قضاییه در صدر یک هیات عالی رتبه قضایی امروز( پنجشنبه) برای سفری یکروزه وارد شهر یزد شد.

رییس قوه قضاییه در بدو ورود در فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی این شهر، مورد استقبال آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان، محمدعلی طالبی استاندار و جمعی از مدیران کل نهادها و مسوولان قضایی ، نظامی و انتظامی استان قرار گرفت.

رییس قوه قضاییه به همراه یک هیات عالی قضایی برای بررسی آخرین مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی به یزد سفر کرد و در چارچوب این سفر با نخبگان، کارآفرینان و تولیدکنندگان استان و اقشار مختلف مردم دیدار می‌کند.

شرکت در شورای عالی قوه قضاییه استان ، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری، شرکت در نشست شورای اداری و نشست خبری از دیگر برنامه های وی است.

همچنین تعدادی از معاونان و مدیران کل این قوه در سفر به برخی شهرستان‌ها مسائل و مشکلات قضایی این مناطق را بررسی می‌کنند.

یزد که از لحاظ تنوع اندیس های معدنی دومین استان و از لحاظ صنعتی با افزون بر سه هزار و ۶۰۰ واحد تولیدی چهارمین منطقه صنعتی کشور است در ۱۹ آبان ماه ۹۸ شاهد سفر حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی و ۱۴ نفر از معاونان و وزیران بود.

در این سفر یک روزه حدود ۵۰۰ پروژه با اعتباری افزون بر ۲۵ هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی تعدادی از طرح ها آغاز شد که بیشتر آنها تا پایان کار دولت تدبیر و امید به بهره برداری می رسد.

طبق قانون اساسی، ایران سه قوه مستقل مجریه، قضاییه و مقننه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا