2 مرکز درمانی در شهر قزوین به بهره‌برداری رسید


2 مرکز درمانی در شهر قزوین به بهره‌برداری رسید

قزوین – ایرنا - 2 مرکز درمانی در شهر قزوین شامگاه چهارشنبه با حضور سید کامل تقوی نژاد معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم که با حضور منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین، سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک و پیمان نامدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، مرکز پزشکی هسته‌ای کاسپین وابسته به بیمارستان ولایت و کلینیک تخصصی محمدزاده افتتاح شدند.
مرکز پزشکی هسته‌ای کاسپین با ۲۰۰ متر مربع مساحت و ۳۵ میلیارد ریال اعتبار، خدماتی از قبیل اسکن قلب، استخوان، کلیه و... را با تعرفه دولتی ارایه می‌دهد.
کلینیک تخصصی خیریه محمدزاده نیز در فضایی به مساحت ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع راه اندازی شده و با تعرفه دولتی به مردم خدمات رسانی می‌کند.
یکی از برنامه‌های معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به قزوین، بررسی مسائل و کمبودهای حوزه بهداشت و درمان استان قزوین با محوریت تعیین تکلیف بیمارستان خیریه رحیمیان الوند بود که تصمیم گیری لازم برای واگذاری آن به دولت و شروع مجدد فعالیت آن اتخاذ شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | لحظه ترور مامور موساد در مصر؛ شلیک‌های مرگبار از فاصله کم کنار خودرو