تمرین در چمن طبیعی «وطنی»؛ اولویت نساجی


تمرین در چمن طبیعی «وطنی»؛ اولویت نساجی

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران از تسویه بدهی‌ها و پرداخت 50 درصد مبلغ قرارداد بازیکنان این باشگاه خبر داد.

تمرین در چمن طبیعی «وطنی»؛ اولویت نساجیآقای علی امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما درباره آخرین وضع مالکیت این باشگاه قدیمی و پرطرفدار مازندران گفت: پس از تغییر مالکیت نساجی و واگذاری آن به شرکت هواپیمایی وارش، آقای رضا حدادیان مالک باشگاه برای رفع مشکلات، برنامه‌ریزی مدونی کرد.

مدیرعامل باشگاه نساجی افزود: در مرحله اول پرداختی بازیکنان که در نیم‌فصل نخست شرایط مناسبی نداشت به میزان ۵۰ درصد رساندیم، کارت چند بازیکن نساجی در نیم فصل اول به علت بدهی‌های گذشته صادر نشده بود که در ۲۰ روز، ۸۰ درصد از بدهی‌های گذشته و مشخص‌شده تسویه شد و توانستیم کارت بازیکنان‌مان را صادر کنیم.

وی با بیان اینکه اردوی خوبی در بندرعباس داشتیم، گفت: بسیاری از تیم‌ها نتوانستند اردو برگزار کنند، ضمن اینکه دو بازی تدارکاتی در تهران با گل‌گهر سیرجان و در اصفهان با سپاهان برگزار کردیم.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با عنوان اینکه بیشتر بازیکنانی که مدنظر سرمربی بودند در نقل‌وانتقالات زمستانی جذب کردیم، افزود: جذب بازیکن در نیم‌فصل بسیار مشکل است، بازیکنان قرارداد دارند و باشگاه‌ها نیز به بازیکنان خوب‌شان رضایت‌نامه نمی‌دهند، اما توانستیم بازیکنان باکیفیتی را جذب کنیم.

امیری با اشاره به اینکه امیدواریم تیم نساجی در نیم‌فصل دوم بتواند از اعتبار فوتبال شمال کشور دفاع کند، گفت: متاسفانه شرایطِ زیرساخت برای انتقال تمرینات تیم نساجی از تهران به مازندران مهیا نیست، ضمن اینکه جا دارد از استاندار مازندران تشکر کنم که کمک‌حال باشگاه نساجی است.

وی افزود: قرار شده است زیرساخت‌ها آماده شود، همچنین نظر آقای حدادیان این است تا چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی، تبدیل به چمنی طبیعی شود، ما هم نظرمان این است تیم باید در دل مردم رود، چون این تیم متعلق به مردم مازندران است، بدون شک یکی از برنامه‌های اصلی ما برای سال آینده این است که تمرینات ما در مازندران برگزار شود.

امیری درخصوص شکایت باشگاه نساجی از حسن جعفری و میلاد سرلک گفت: شکایت ما کماکان پابرجاست و روز یک‌شنبه هفته آینده کمیته تعیین وضعیت برای رسیدگی به این موضوع، وقت تعیین کرده است؛ اسناد، مدارک و وکلای خبره ما آماده هستند و هر چیزی که قانون بگوید می‌پذیریم، همه مدارک و مستندات را ببینند و قضاوت کنند، طبق تاریخ قرارداد، پول بازیکنان آماده بود، اما این دو بازیکن خودشان از گرفتن چک امتناع کردند و آقای نورشرق کاملاً از این موضوع آگاه هستند.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران افزود: نساجی در دو بخش، بدهی مشخص‌شده داشت، هم کمیته تعیین وضعیت و هم کمیته انضباطی، که ۸۰ درصد این بدهی‌ها پرداخت شد، برخی بدهکاری مربوط به ۱۵ سال پیش است، ولی با درایت و بزرگواری جناب حدادیان همه این بدهی‌ها پرداخت شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)