سه تفاهم‌نامه معین اقتصادی در خراسان رضوی منعقد شد


سه تفاهم‌نامه معین اقتصادی در خراسان رضوی منعقد شد

مشهد- ایرنا- سه تفاهم‌نامه معین‌های اقتصادی - فرهنگی با رویکرد مشارکتی با حضور استاندار خراسان رضوی و تعدادی از مسوولان شرکت‌های بخش خصوصی روستاهای شهرستان فیروزه به امضا رسید.

به گزارش ایرنا بر اساس این تفاهمنامه‌ها که در محل استانداری خراسان رضوی به امضا رسید شرکت شتاب شبکه تسهیلگران اندیشه برتر به عنوان معین اقتصاد مقاومتی روستای "بزقوچان"، شرکت خانم وجیهه تازه دل به عنوان معین اقتصادی فرهنگی روستای "تقی‌آباد" و شرکت تعاونی معدن فیروزه به عنوان معین اقتصاد مقاومتی روستاهای "معدن علیا و سفلی" شهرستان فیروزه تعیین شدند.

بنا بر این گزارش با امضای این سه تفاهمنامه، تعداد معین‌های اقتصادی - فرهنگی خراسان رضوی به ۱۲۸ معین افزایش پیدا کرد.

بر اساس مدل مثلث توسعه اقتصادی- فرهنگی که از سال گذشته به ابتکار علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی آغاز شده است معین های اقتصاد مقاومتی ارایه آموزش های حوزه کسب و کار، تسهیل امر سرمایه‌گذاری و توانمند سازی مردم در مناطق شهری و روستایی و توسعه اقتصادی منطقه را عهده دار می شوند.
معین های اقتصاد مقاومتی همچنین وظیفه شناسایی ظرفیت های مناطق زیر پوشش، ایجاد بسترهای لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی و اشتغال‌زایی را بر عهده دارند.
قرار است پس از بررسی‌های میدانی و کارشناسی شده، معین‌های موفق در خراسان رضوی در راستای اجرای مثلث توسعه اقتصادی - فرهنگی در این استان به اصحاب رسانه و مردم معرفی می‌شوند.

مرکز شهرستان ۴۲ هزار نفری فیروزه در ۱۵۲ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403