ولایت بزرگ‌ترین موهبت الهی برای جامعه اسلامی است


ولایت بزرگ‌ترین موهبت الهی برای جامعه اسلامی است

مراغه - ایرنا - مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه با تاکید بر نقش رهبری در هدایت جامعه گفت: نعمت ولایت فقیه، بزرگ‌ترین موهبت الهی برای جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام ابراهیم برزگر روز سه شنبه در جمع بسیجیان مراغه افزود: حرکت در مسیر و چشم اندازهای ترسیم شده رهبری، زمینه ساز رفع مشکلات و عبور از بحران هاست.

وی ادامه داد: هرکس امام و رهبر خود و ولی فقیه زمان خود را نشناسد، در این ایام غبار آلود، یقینا گمراه شده و حتی در مقابل رهبر خود خواهد ایستاد.

برزگر اضافه کرد: اگر ولایت پذیری و اطاعت از ولایت در بین آحاد مردم و مسوولان وجود داشته باشد، دشمن یارای هیچ اشتباه و تهدیدی علیه کشورمان نخواهد بود.

وی با بیان اینکه اشرافی گری آفت جامعه اسلامی است گفت: مقام، منصب، پول و دنیازدگی از عوامل اصلی گمراهی خواص در جامعه و عامل ایجاد ناهنجاری های اجتماعی هستند.

برزگر با تاکید بر نقش اتحاد ملی به عنوان رکن اصلی پایداری و موفقیت جامعه افزود: تا زمانی که اتحاد و همبستگی و انسجام و وحدت وجود داشته باشد، فائق آمدن بر معضلات و مشکلات دور از دسترس نخواهد بود.

وی ادامه داد: در هر زمینه ای که به فرمایشات ولی امر زمانمان توجه و پیروی شده، موفقیت های بسیاری کسب شده و هرگاه کم توجهی هایی شده، دچار خسران و مشکلات عدیده ای در کشور شده ایم.

وی با تاکید بر لزوم بصیرت افزایی در آستانه انتخابات مجلس اضافه کرد: با تکیه بر رهنمودها و شاخص های رهبری، نمایندگانی در تراز انقلاب اسلامی و جامعه اسلامی انتخاب شود.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس زیبایی عروسکی دختر لعیا زنگنه ! / عکس جوانتر شدن خانم بازیگر سریال مادرانه بعد 11 س...