کمک 3 میلیارد ریالی شهرداری قم به سیل زدگان هرمزگان و سیستان و بلوچستان


کمک 3 میلیارد ریالی شهرداری قم به سیل زدگان هرمزگان و سیستان و بلوچستان

کمک 3 میلیارد ریالی شهرداری قم به سیل زدگان هرمزگان و سیستان و بلوچستان توسط اعضای شورای اسلامی شهر قم تصویب شد.

اعضای شورای اسلامی شهر قم در یک‌صد و بیست و نهمین جلسه علنی و رسمی، کمک 3 میلیارد ریالی شهرداری قم به سیل زدگان هرمزگان و سیستان و بلوچستان را به تصویب رساندند.

در این جلسه زین العابدین قراچورلوی عضو شورای شهر قم با قرائت این لایحه دوفوریتی عنوان کرد: شهرداری قرار است این مبلغ را برای کمک به آسیب‌دیدگان سیل اخیر در شرق کشور واریز کند.

در این جلسه نحوه چگونگی کمک مالی شهرداری خارج از قم توسط برخی از اعضای شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت لایحه به تصویب رسید.

حجت الاسلام سید محمد آتش زر در پاسخ به مخالفان این لایحه تصریح کرد: در شرایط بحرانی، وزارت کشور، شهرداری‌ها را به این مکلف کرده و این هزینه کرد از نظر قانونی ایرادی ندارد.

عبدالله جلالی رئیس شورای اسلامی شهر قم نیز بیان کرد: قم در ستاد مدیریت بحران کشور به عنوان استان معین استان‌های شرقی به شمار می‌رود و پرداخت کمک از سوی قم، منع قانونی ندارد و این مبلغ در اختیار نیروهای جهادی عازم منطقه قرار می‌گیرد.

سید امیر سامح معاون خدمات شهری شهرداری قم نیز عنوان کرد: این مبالغ باید به صورت نقدی از طریق مجمع خیرین هلال احمر و کمیته امداد امام (ره) در اختیار سیل زدگان قرار بگیرد و شهرداری نیز می‌تواند در جهت نظارت بر هزینه‌کرد این مبلغ، نمایندگانی اتخاذ کند.

گفتنی است یکی دیگر از لوایح در این جلسه، لایحه اخذ مجوز اصلاحیه دوم بودجه سال ۹۸ سازمان قطار شهری قم به مبلغ ۵۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بود که با اکثریت آراء تصویب شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)