اعتبار هزینه شده ارزش افزوده اطلاع رسانی شود


اعتبار هزینه شده ارزش افزوده اطلاع رسانی شود

گناوه - ایرنا - فرماندار گناوه گفت: اعتباراتی که از محل عوارض ارزش افزوده برای شهرداری و دهیارها اختصاص و در کارهای عمرانی هزینه می‌شود باید به اطلاع مردم رسانده شود.

غلامرضا مهرجو روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس امور مالیاتی شهرستان گناوه افزود: مردم باید بدانند منابعی که از محل ارزش افزوده و مالیات وصول می‌شود در کجا و در چه حوزه‌ای صرف می‌شود.

وی بیان کرد: اطلاع رسانی از خدماتی که اعتبارات آن از محل ارزش افزوده تامین می‌شود منجر به ایجاد انگیزه و تشویق بیشتر مردم برای پرداخت مالیات می‌شود و دولت تدبیر و امید اقدام‌های با ارزشی برای شفافیت نظام مالی انجام می‌دهد.

مهرجو افزود: باتوجه به اینکه یکی از منابع پیش‌بینی شده کشور مالیات است باید سعی شود اتکا به منابع زیرزمینی نظیر نفت به کمترین میزان ممکن برسد.

فرماندار گناوه از تلاش، زحمت و خدمات صادقانه ۳۰ ساله رئیس سابق امور مالیاتی این شهرستان تقدیر و از مسئول جدید خواست تا در وظایف و امور محوله و خدمات‌دهی صادقانه به مردم مجدانه تلاش کند.

اعتبار هزینه شده ارزش افزوده اطلاع رسانی شود

مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر گفت: استان بوشهر از استان‌های مهم برای کشور در زمینه درآمدزایی از محل مالیات است.

غلامرضا احمدپری افزود: راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر با تمرکز بر صنایع پایین دستی نقش مهمی در ایجاد درآمد برای دولت، مردم و اشتغال پایدار داشته باشد.

وی گفت: رئیس سابق امور مالیاتی گناوه از افراد پاکدست و پرتلاش این مجموعه است و باتوجه به بازنشستگی سعی شد که در انتخاب رئیس جدید از نیروهای این سازمان که بومی منطقه باشد استفاده شود.

در این آیین عبدالرضا کدایی به‌عنوان رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان گناوه معرفی و از خدمات مکی حسونی تقدیر شد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند