جدیدترین رندر گلکسی اس 20 اولترا طراحی ماژول دوربین آن را نشان می‌دهد


جدیدترین رندر گلکسی اس 20 اولترا طراحی ماژول دوربین آن را نشان می‌دهد

اطلاعات مربوط به گوشی‌های گلکسی اس ۲۰ روزبه‌روز بیشتر می‌شود و در همین زمینه شب گذشته رندری منتشر شد که طبق ادعای افشاگر موردنظر، دقیق‌تر رندر مربوط به گلکسی اس ۲۰ اولترا محسوب می‌شود. گفته می‌شود سامسونگ برای این گوشی نمایشگر ۶.۹ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ و نسبت تصویر ۲۱:۹ در نظر گرفته است. در این میان نباید رفرش ریت ۱۲۰ هرتز آن را از قلم بیندازیم که می‌تواند انواع محتوا را به‌صورت روان‌تر به نمایش در بیاورد.

از لحاظ تراشه هم این گوشی با اسنپ‌دراگون ۸۶۵ یا اگزینوس ۹۹۰ به دست مشتریان خواهد رسید. با وجود اینکه این گوشی از ویژگی‌های جذابی بهره می‌برد، ولی در هر صورت دوربین آن می‌تواند بیشترین سروصدا را ایجاد کند. اول از همه باید به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی اشاره کنیم که با ترکیب ۹ پیکسل مجاور می‌تواند عکس‌های ۱۲ مگاپیکسلی بسیار باکیفیتی را ثبت کند. در کنار آن یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم اپتیکال ۱۰ برابری تعبیه شده که می‌تواند زوم هیبریدی ۱۰۰ برابری را هم به ارمغان بیاورد. سامسونگ از این زوم به‌عنوان SPACE ZOOM یاد می‌کند و طبق این رندر، ظاهرا عبارت Space Zoom 100x در گوشه‌ی این ماژول ثبت شده است.

در مورد دیگر دوربین‌ها هم باید به یک دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور ToF اشاره کنیم. به لطف این سنسور، گلکسی اس ۲۰ اولترا علاوه بر توانایی بیشتر در زمینه‌ی اپلیکیشن‌های واقعیت افزوده، می‌تواند حالت بوکه (مات کردن پس‌زمینه سوژه) را با کیفیت بهتری عملی کند. گفته می‌شود در حفره نمایشگر هم یک دوربین ۴۰ مگاپیکسلی وظیفه‌ی ثبت عکس‌های سلفی را بر عهده دارد.

جدیدترین رندر گلکسی اس 20 اولترا طراحی ماژول دوربین آن را نشان می‌دهد

در نهایت باید به حداقل ۱۲ گیگابایت حافظه رم، ۱۲۸ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۴۵ وات اشاره کنیم. به نظر می‌رسد این گوشی با قیمت حداقل ۱۰۹۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد که با توجه به این حجم از مشخصات جذاب، چنین قیمتی منطقی محسوب می‌شود.

digikala.com

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)