پتروشیمی شازند در زمره 100 واحد تولیدی برتر کشور معرفی شد


پتروشیمی شازند در زمره 100 واحد تولیدی برتر کشور معرفی شد

اراک - ایرنا - مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند گفت: این واحد تولیدی با رعایت تمامی شاخص‌های ملی و بین‌المللی امسال از سوی سازمان مدیریت صنعتی در زمره 100 شرکت برتر کشور معرفی شد.

«ابراهیم ولدخانی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: رتبه‌بندی شرکت‌های برتر پتروشیمی کشور بر اساس شاخص‌های جهانی برای بیست و دومین سال متوالی انجام شده و شرکت پتروشیمی شازند (هلدینگ) با کسب رتبه ۴۰ در زمره ۱۰۰ شرکت برتر کشور در سال جاری شناخته شده‌ است.

وی ادامه داد: تولید اطلاعات در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور، شفاف‌سازی فضای کسب‌وکار، ارایه تصویر روشن از جایگاه بنگاه‌های اقتصادی و گروه‌های صنعتی مختلف، گسترش رقابت بین بنگاه‌های اقتصادی کشور و علمی‌تر شدن فضای تصمیم‌گیری مدیران مهمترین اهداف رتبه‌بندی واحدهای تولیدی کشور است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند بیان کرد: در رتبه بندی امسال شرکت های برتر کشور، هلدینگ پتروشیمی شازند بر اساس شاخص‌های رتبه‌بندی نظیر اندازه و رشد شرکت، سود آوری و عملکرد، بهره‌وری، صادرات، نقدینگی، بدهی و بازار بر مبنای سال مالی پارسال با فروش ۵۴ هزار و ۷۳۸ میلیارد ریال توانست رتبه چهلم را ازآن خود کند.

ولدخانی اظهار داشت: حضور واحدهای تولیدی در این رتبه‌بندی و فهرست نهایی، زمینه مناسبی را برای بهبود نشان‌های تجاری ملی و بین المللی، توسعه بازار، سرمایه‌ گذاری و یافتن شرکای داخلی و خارجی است و فهرست شرکت‌های برتر ایران، به ۲ زبان فارسی و انگلیسی تهیه می‌شود و از طریق سامانه سازمان مدیریت صنعتی در شبکه جهانی اینترنت قرار می‌گیرد.

پتروشیمی شازند در سال ۱۳۷۲ بهره برداری شد و به عنوان یکی از واحدهای فرادستی مطرح در حوزه نفت و گاز برای زنجیره بزرگی از تولیدکنندگان متوسط و کوچک کشور کارسازی و تامین مواد اولیه دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!