توقف رشد قارچ‌گونه آرایشگاه‌های غیرمجاز زنانه در همدان


توقف رشد قارچ‌گونه آرایشگاه‌های غیرمجاز زنانه در همدان

رئیس اتحادیه صنف آرایشگاه زنانه همدان از برخورد جدی با آرایشگاه‌های بدون مجوز در همدان خبر داد.

زهرا مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان عملکرد کوتاه‌مدت خود در این سمت اظهار کرد: در مدت دو ماه گذشته که در جایگاه رئیس اتحادیه قرار گرفته‌ام تاکنون نظارت شدیدی بر فعالیت‌های بدون مجوز در آرایشگاه‌ها داشته‌ایم که اقدامات خوبی در این زمینه انجام‌شده است.

وی با بیان اینکه با بازرسی‌های انجام‌شده موفق به پلمب بسیاری از واحدهای غیرمجاز در سطح شهر شده‌ایم و این فعالیت همچنان ادامه دارد، افزود: در بررسی‌های انجام‌شده به همراه یک بازرس از اتاق اصناف و یک بازرس از مرکز بهداشت اقدامات قانونی لازم در زمینه توقف فعالیت واحدهای بدون مجوز صورت گرفته است.

مرادی همچنین خاطرنشان کرد: واحدهای بدون مجوز مانند قارچ خودرو در سطح شهر در حال فعالیت هستند که با اعلام بازرسان اتحادیه و شناسایی این واحدها به‌سرعت مانع رشد آنها شده‌ایم.

وی با بیان اینکه تعداد این واحدها بسیار بالا بود اما در حال حاضر به کمترین میزان خود رسیده‌ است، گفت: همشهریان با هوشیاری می‌توانند مانع از ادامه فعالیت‌های این واحدها شوند و با بهره‌مندی از واحدهای دارای مجوز با اطمینان خاطر از امکانات استفاده کنند.

رئیس اتحادیه صنف آرایشگاه زنانه همدان از فعالیت ۱۰۰۸ سالن زیبایی دارای مجوز در همدان خبر داد و اعلام کرد: در حال حاضر ۱۰۸ عضو جدید اقدام به دریافت مجوز کرده‌اند و به‌زودی بررسی‌های لازم در این باره انجام خواهد گرفت.

وی در پایان یادآور شد: با همکاری اعضای اتحادیه یادبودی برای شهید سپهبد سلیمانی در همدان برگزار و با حضور ۹۰ درصدی اعضا در این یادواره، خصایص و رشادت‌های این سردار بزرگ اسلام بازگو شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سانسور تصویر غلامرضا تختی در بنرهای شهرداری تهران/ عکس